Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968773
 
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Skaņu „K” un „G” logopēdiskā analīze    4
1.  Sagatavošanas posms    5
  Fonētiskās uztveres vingrinājumi    5
  Lūpu vingrinājumi    5
  Mēles vingrinājumi    6
  Elpošanas vingrinājumi    6
  Mīksto aukslēju vingrinājumi    7
  Pirkstu muskulatūras attīstošie vingrinājumi    7
2.  Skaņas „K” izrunas mācīšana    9
  Skaņas „K” automatizēšana    10
  Zilbēs    10
  Vārdos    10
  Savienojumos    12
  Teikumos    12
  Saistītā runā    13
3.  K – G diferencēšana    16
  Zilbēs    16
  Vārdos, vārdu savienojumos    16
  Teikumos    17
  Sistītā runā    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Secinājumi
Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru un dažādu autoru darbus par bērnu runas attīstību, secināju, ka:
1. Valoda ir ne tikai domāšanas, bet arī citu psihisko procesu – sajūtu, uztveres, atmiņas, iztēles, emociju (jūtu), gribas – izteikšanas līdzeklis.
2. Runa veidojas ciešā mijiedarbībā ar bērna fizisko un psihisko attīstību, tāpēc līdzās darbam runas attīstības sekmēšanā ir jāorganizē darbības, kas veicina fizisko attīstību gan pamatkustības, gan sīkās pirkstu motorikas pilnveidi, jāvingrina arī sejas mīmikas kustības, redzes un dzirdes sajūtas, jāattīsta uzmanība, atmiņa un domāšana.
3. Iepazinos un ieguvu informāciju, kā pareizi izrunāt skaņu „k”, kāda ir šī pakaļējā mēleņa izrunas korekcija, aktivizējot mēli un mīkstās aukslējas. Literatūras avotos noskaidroju, ka skaņu „k” var mācīt uz skaņas „t” bāzes. Kā arī to, ka līdzskaņa „k” pareizas izrunas veidošanā svarīgs ir mēles pakaļējās daļas stāvoklis un mīksto aukslēju aktīva darbība.
4. Diferencējot skaņas „k” un „g”, logopēds uzsver skaņu atšķirību vārdos, norādot to līdzīgu skanējumu. Ar rotaļām un spēlēm isaistot šīs sakņas vārdos, teikumos, saistītā runā, parādīt bērnam , kā mainās teiktā nozīme, kad šīs skaņas tiek jauktas vai aizstātas.
Uzrakstot šo strukturālo plānu, esmu guvusi teorētiskus un praktiskus piemērus, kā strādāt ar bērnu, kam ir grūtības pareizi izrunāt skaņu „k” un, kā diferencēt skaņas „k” un „g” iesaistot tekstos, rotaļās un spēlēs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register