Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:976963
 
Evaluation:
Published: 12.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācīšanās motivācijas teorētiskie aspekti jauniešu vecumposmā    5
1.1.  Personības attīstības raksturojums    5
1.2.  Motivācijas teorijas    7
1.3.  Mācīšanās motivācijas jēdziena skaidrojums    11
2.  Mācīšanās motivācijas veicinošie faktori jauniešu tautas deju kolektīvā    15
2.1.  Pašmotivācija un mērķtiecīga uzvedība    15
2.2.  Tautas dejas nozīme motivējošas mācību vides izveidē    17
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    22
Extract

Būtībā tautas dejai ir vairākas nozīmes motivējošas vides izveidē. Kā jau augstāk minēts tās pamatā ir tautas kūltūras saglabāšana, piemēram, tradīciju, paražu un mentalitātes saglabāšana. Tautas deja ir brīva, to var dejot katrs kas vēlas bez īpašas šķirošanas, to var dejot jebkur, kur tas ir iespējams. Tautas dejai ir nozīme arī cilvēka garigo un fizisko spēju pilnveidē.

Akcentējot šīs svarīgākās tautas dejas nozīmes un savienojot tās ar piedāvātajiem motivējošas vides modeļiem, var secināt, ka motivējošu mācību vidi jauniešu tautas deju kolektīvā ir iespējams izveidot.

Secinājumi
1. Galvenie procesi, kas norisinās jauniešu personības attīstībā ir sava „Es”, pašvērtējuma, individiualitātes veidošanās un attīstība.
2. Motivēšanas teorijas iedala trīs grupās: satura – balstās uz cilvēka vajadzībām, norises – balstās vairāk uz pūlēm, atalgojumu un rezultātu, stimulējošā – blastās uz stimuliem, jeb ārējiem faktoriem.
3. Mācību motivācija galvenokārt balstās uz motīviem un stimuliem, un to var ietekmēt dažādi faktori.
4. Jauniešu vecumam raksturīgākā iezīme mācīšanās motivācījā ir tādu motīvu veidošana, kas noved pie intereses rosīšanās mācībās.
5. Pāsmotivāciju var veicināt tikai pats cilvēks un viņa uzskati, par savas dzīves veidošanu.
6. Uzvedība vienmēr ir mērķtiecīga, tā parāda cilvēka attieksmi, uzskatus un ir materiālo un garīgo vērtibu kopums.
7. Tautas dejai ir vairākas nozīmes motivējošas mācību vides izveidē.
8. Darbojas divi motivējošas vides modeļi , kas paredzēti deju nodarbībās.
9. Apvienojot motivējošas vides modeļus ar tautas dejas galvenajām nozīmēm ir iespējams radīt veselīgu motivējošu mācību vidi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1327503
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register