Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977630
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pavērojot skolēnus tagad un dažus gadus atpakaļ, nekas jau īpaši nav mainījies, tāpat agrāk bija bērni, kuri citu vidū izcēlās, bija kustīgāki, aktīvāki, nemācījās, bija izklaidīgi, tikai tad, ja skolotājs un vecāki netika ar viņiem galā, vienkārši sauca tos par nepaklausīgajiem, izlaistajiem bērniem piemēroja viņiem attiecīgus sodus, lai pāraudzinātu, savukārt, tagad, gadiem ejot, ir ieviesies jauns termins- hiperaktivitāte un tas, ka hiperaktīviem bērniem ir jārada iespēju izkustēties, jāsaaudzē tos, jārada apstākļi, lai viņiem būtu labi un neviens viņus neatstumtu no kolektīva. Vai tiešām hiperaktīvs bērns ir mūsdienu aktuālā pedagoģijas problēma? Kā notiek skolās reālajā dzīvē un ko par to raksta pieejamā literatūra? Vai tiešām pastāv tik nopietnas problēmas ar šiem bērniem?
Ja klasē mācās bērns ar šādu diagnozi, kuru ir uzstādījis ārsts, tad ne pats skolēns ne arī viņa vecāki to negrib atzīt. Pašlaik ir pieejama diezgan maza informācija par to, kas tad ir īsti šī te hiperaktivitāte un tāpēc šie bērni un viņu vecāki uzskata to par kaut kādu novirzi, slimību un negrib to atzīt. Parasti, ja ārsts ir devis šādu diagnozi, tad atbilde pārsvarā ir –Mans bērns ir pilnīgi vesels, ko jūs iedomājaties! Tāpēc arī skolā šie bērni netiek īpaši atdalīti no pārējiem. Visi tiek mācīti un audzināti vienādi. Psihologi uzskata, ka ļoti svarīgi, lai šādam bērnam vienmēr būtu iespēja izkustēties, iziet no klases un, lai pieaugušais nodod grozus paša bērna rokās. Dzīvē, tā nekad nenotiek, jo uzskata, ka šāda veidā var rasties vispārējs haoss mācot bērnus, jo ja vienam tā vajag, tad arī visiem. Varētu jau arī pastrīdēties par to, vai mūsdienu ārsti spēj uzstādīt pareizi šādu diagnozi. Bieži pārspīlē, lai izvairītos no citiem psihiskiem iemesliem, kāpēc bērns tā rīkojas.
Bieži gadās, ka bērns mājās ir pavisam savādāks nekā skolā. Mācībās viņš ir izklaidīgs, stundās trokšņo, atrodas nepārtrauktā kustībā, grūti pierunāt apsēsties sava vietā un mierīgi paklausīties, ko stundā stāsta skolotājs, taču mājās viņš ir mierīgs, klausa vecākus utt. Un tajā pašā laikā viņam ģimenē nekad nav pietrūkusi uzmanība un mīlestība, nav nekādas alerģijas un saindējumi ar svinu, taču viņš grib iegūt uzmanību arī no citiem, parādot to, ja mani mīl mājās, tad visur citur mani arī jāmīl.
Gadās, ka hiperaktīvi bērni nāk no nelabvēlīgajām ģimenēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register