Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173723
 
Evaluation:
Published: 11.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Wimmer R.D., Dominic J.R. „Mass media research. An Introduction”
Satura analīzei (content analysis) pastāv vairākas definīcijas. Kērlingers (Kerlinger) to definē kā „komunikācijas izpētes un analīzes metodi sistemātiskā, objektīvā un kvantitatīvā veidā”. Šī definīcija satur trīs izvērtējamus jēdzienus:
- sistemātisks – saturs tiek analizēts pēc noteiktiem likumiem,
- objektīvs – pētnieka personīgais viedoklis nedrīkst analīzi ietekmēt,
- kvantitatīvs – satura analīzes mērķis ir precīzs iegūto datu attēlojums.
Satura analīzes pielietojumi:
- aprakstīt komunikācijas saturu (describing communication content) – identificēt eksistējošo (identify what exists), izpētīt sociālās pārmaiņas un pielietot personības testos,
- hipotēzes pārbaude (testing hypotheses) – hipotēze sniegta šādā formā: „Ja avotam ir iezīme A, tad ziņas (messages), kas satur elementus x un y, tiks producētas (produced); ja avotam ir iezīme B, tad ziņas, kas satur elementus w un z, tiks producētas.”
- mediju satura salīdzināšana ar realitāti – kāda noteikta fenomena attēlojums tiek novērtēts pret tā reālo līdzinieku,
- noteiktu sabiedrības grupu attēla novērtēšana (assessing the image of particular groups in society) – pētīt kādas minoritātes vai citas sabiedrības grupas attēlojumu medijos un mediju attieksmi pret tām,
- mediju ietekmes pētījumu sākumpunkta izveide (establishing a starting point for studies of media effects) – dominējošās ziņas un tēmas mediju saturā ir pamats auditorijas pētījumiem.

Satura analīze vien nevar būt pamats apgalvojumiem par mediju ietekmi uz auditoriju. Analīzes gaitā veiktie atklājumi ir ierobežoti lietotajās definīcijās un kategorizēšanas sistēmās, kas tika izmantotas analizēšanā. Pētījumu ierobežot var atbilstošo ziņu trūkums medijos, kā arī augstās izmaksas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1318787
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register