Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200766
 
Evaluation:
Published: 02.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Tā sauktā „brokastu televīzija” jeb izklaidējoši informatīvās pārraides mūsdienās ir pārņēmušas televīziju ļoti lielā mērā – reizēm ir pat grūti nodalīt, kas ir informējošs, kas – izklaidējošs, bet kas ir uzskatāms par „infotainment” žanra pārstāvi. Izmantojot Jan Wieten un Mervi Pantti rakstu „Obsessed with the audience: breakfast television revisited” („Apsēsts ar auditoriju: atkārtoti izskatīts „brokastu televīzijas” jautājums”), šajā esejā apskatīšu vienu no izklaidējoši informatīvo raidījumu vissenākajiem iedīgļiem – tā saucamo brokastu televīziju. Ņemot vērā esejas un kopsavilkuma elementu savstarpējo mijiedarbību, uzskatu, ka šo darbu nav nepieciešams izraibināt ar atsaucēm, īpaši tādēļ, ka tiek lietots tikai viens literatūras avots.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1321434
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register