Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211569
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tā vietā lai apgalvotu, ka visi auditorijas dalībnieki tiek ietekmēti ar mediju ziņu palīdzību, ir nepieciešams saprast, ka:
Auditorijas ir daudzveidīgas un mainīgas;
Mediju tekstu nozīme ir interpretācijas jautājums;
Mediju iedarbības vai lietošanas sekas ir atkarīgas no sociālā konteksta.
Auditorijām būtu jāinterpretē to, ko tās redz, lai dekodētu ziņu kā nozīmīgu vai sakārtotu, neskatoties pat uz to, ka šī interpretācija varētu būt pilnīgi ikdienišķa. Skatīšanās pieredze ir sociāli un kulturāli izvietota, tā, ka skatītāju ikdienas bažas, pieredzes un zināšanas kļūst par skatīšanās interpretatīvā procesa resursu. Auditorijas atšķiras pēc to interpretācijām, radot vienādiem mediju tekstiem dažādus lasījumus.4
2011.gadā tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir papildinājusi esošo pētījumu klāstu ar jaunu pētījumu – TNS Latvia Digital . Šis ir Latvijā vēl nebijis tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums, kura mērķis ir izzināt Latvijas iedzīvotāju paradumus digitālajā vidē, lai iegūtās zināšanas tālāk varētu pielietot efektīvas digitālās mārketinga stratēģijas izstrādē. 5

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1322135
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register