Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329152
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Kā jau iepriekš minēta idealizācija ir izplatīts priekšstats, ka izrāde sniedz idealizētu skatījumu uz situāciju, tas nozīmē, ka izpildītāji cenšas uzturēt iespaidu, it kā viņu tā brīža rutīnas izrādīšanā būtu kaut kas īpašs un vienreizējs. Idealizācija šajā gadījumā bija tas, ka laikraksts noteica, kāda ir svarīgākā informācija un kā to pasniegt lasītājiem. Šī situācija labi ir saskatāma 1.jūnija numurā (sk. 3.pielikumu), kur sākoties vasarai tika ievietots raksts par skolēnu brīvdienu sākšanos, ņemot vērā to, ka tas notiek katru gadu un ir ierasta lieta, šis medijs pievienoja visiem zināmajam apgalvojumam klāt skaitliskus datus un pievienojot klāt informāciju par Staiceles skolu un to ar ko tā atšķiras no citām skolām.
Izteiksmes un kontroles uzturēšana definīcija šajos laikrakstos bija ļoti labi novērojama, jo virsraksti un rakstu saturs bieži vien ļoti kontrastēja savā starpā. Tas bija arī apskatāms 21.augusta numurā (sk. 4.pielikumu), kura augšējā malā bija ievietots Helēnas Demokovas izteikums: „Latviešu kultūrā par problēmu kļuvusi tā, ka jaunieši nelasa grāmatas. Vainīgi ir vecāki, nav ko vainot skolu vai valsts politiku.” Un turpinājumu šim rakstam ir iespējams lasīt 4.lappusē. Šāda veida izteikums var tikai provocēt lasītājus un kā zināma preses auditorija lielākoties ir vai nu vecāku, vai vecvecāku vecumā. Līdz ar to jau tā skeptiskie vecāki par šo daudzreiz apspriesto situāciju ar jauniešu lasīt vēlmi var tulkot šo rakstu tikai negatīvi un nevēlēties vairs iegādāties un lasīt šo laikrakstu.
Pārprasto izrādi pētot „Latvijas Avīzes” pirmās lapaspuses diemžēl nevarēja novērot, jo kā zināms presē nonāk tikai pārbaudīta informācija līdz ar to šajā situācijā pārprastā izrāde neatbilda definīcijai, ka mēs bieži vien īpašu uzmanību pievēršam tiem izrādes aspektiem, ar kuriem ir grūtāk manipulēt, tādējādi ļaujot sev spriest par izrādes visvairāk sagrozāmo mājienu ticamību.
Mistifikācijas definīciju, ar kuru ir jāsaprot to, ka pastāv plaši izplatīts uzskats, ka kontaktam uzliktie ierobežojumi, sociālas distances uzturēšana nodrošina veidu, kādā iespējams publikā radīt un uzturēt godbijību, veidu kādā publiku noturēt mistifikācijas stāvoklī attiecībā pret izpildītāju.” Diemžēl arī nevarēja saskatīt un pielietot analīzē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1330030
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register