Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošanas ietekme uz veikala "Narvesen" apmeklētājiem

     

    Research Papers15 Sociology

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:337279
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pētījuma programma    3
  1.metode – Anketēšana    4
  2.metode – Intervēšana    9
  3.metode – Novērošana    11
  Metožu novērtēšana    15
  Secinājumi    16
  Pielikums    17
Extract

Tā kā pirmajā metodē ieguvām informāciju par veikala „Narvesen” klientu viedokli par „Narvesen” noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošanu un attieksmi, tad tika pielietota otrā metode - intervēšana. Tika intervētas divas veikala „Narvesen” darbinieces. Intervijā tika uzdoti vairāki jautājumi, lai noskaidrotu darbinieku viedokli par šo noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošanu vai nepielietošanu un iemesliem kāpēc tie netiek pielietoti. Intervijas atbildes ir pietiekoši patiesas, jo darbiniecēm tika piešķirta anonimitāte.
Iegūstot arī darbinieku viedokli papildus klientu viedoklim, veicām trešo metodi – divas novērošanas, lai personīgi pārliecinātos par to vai veikalos „Narvesen” tiek pielietoti klientu apkalpošanas standarti. Veicot novērošanu, ieguvām informāciju par „Narvesen” veikalu klientu apkalpošanas standartiem un klientu attieksmi pret to.
Izmantotās metodes deva nepieciešamo informāciju par veikala „Narvesen” darbinieku noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošanu un klientu attieksmi pret tiem. Izmantotās metodes ir pietiekoši patiesas, jo tika veiktas anonīmi.

Secinājumi



Veicot metožu novērtējumus secinājām, ka mūsu izvirzītā hipotēze- „Veikala „Narvesen” noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošana negatīvi ietekmē veikala apmeklētāju domas un attieksmi par veikalu”, apstiprinājās daļēji. Ir skaidrs, ka veikala „Narvesen” klienti ne vienmēr ir apmierināti ar pārdevēju papildus izrādīto uzmanību un piedāvājumiem, klienti reizēm reaģē asi un neadekvāti, kas bieži vien liek darbiniekiem izvērtēt, pielietot šos noteiktos apkalpošanas standartus vai tomēr nē. Kopumā varam secināt, ka veikala „Narvesen” noteikto klientu apkalpošanas standartu pielietošana, klientu domas un attieksmi par „Narvesen” veikaliem neietekmē, tas tikai ietekmē klientu domas par konkrēto darbinieku un tikai uz konkrēto brīdi. Klienti šos veikalus turpina apmeklēt regulāri, jo tie atrodas viņiem izdevīgās vietās un viņi jau iepriekš zina, ka viņiem tiks piedāvātas papildus preces un tā ir viņu brīva izvēle, iegādāties tās vai nē.
Pētījuma gaitā ieguvām pretrunīgus datus, tāpēc, lai iegūtu 100 % patiesus novērtējumus nepieciešams veikt papildus metodes pielietošanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1318345
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register