Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419806
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Par sociālo mārketingu tiek uzskatīts tāds marketinga veids, kura galvenais uzdevums ir sabiedrības izglītošana. Galvenokārt tas ir virzīts uz veselīga dzīvesveida un dzīves kvalitātes uzlabošanu. Sociālais mārketings ir radies 1970 gadā, kad Filips Kotlers un Geralds Zatlmans, realizēja jau esošo mārketinga principus lai pasniegtu tiem savas idejas, attieksmes, mērķus. Organizācijas mērķis, kura darbojas ar sociālo mārketingu ir mērķis informēt sabiedrību. Informācija, kas tiek nodota cilvēkiem caur sociālo mārketingu galvenokārt liek aizdomāties un izveidot savu viedokli par konkrēto jautājumu. Sociālais mārketinga galvenais mērķis ir nevis ietekmēt tirgu vai produkta noietu, bet gan mainītu cilvēku domāšanu vai attieksmi kādā lietā.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1130079
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register