Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470709
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Secinājumi par šovu popularitāti
Realitātes šovus varam minēt kā pēdējās desmitgades aktuālāko televīzijas reitingu uzturētāju, tieši realitātes šovi ir iemesls kāpēc televīzija spēj konkurēt jauno mediju vidū. Popularitāte un vēlamais rezultāts tiek gūts, laikā, kad digitālie mediji pamet novārtā vecos medijus. Gatvenā īpašība ir tā, ka programmu formāti palīdz televīziju kompānijām piesaistīt auditoriju maksimāli ātri.
Šie šovi veicina kontaktu starp sponsoriem un sabiedrību, auditoriju. Realitātes televīzija ir balstīta uz publikas interesēm un vērtībām. No vienas puses, šorīd, kad notiek auditorijas sadrumstalošanās, tas veicina sociālo integrāciju, bet no otras puses tas draud izplatīt ideju par kultūras jomu kā pērkamu preci. Līdz ar to tiek būtiski ietekmētas sabiedrības kopīgās vērtības.
Kopumā runājot par šo pētījuma jomu, jāatzīst, ka sabiedrības vērtības ir atkarīgas no tā, kā ir tendētas vadošo aģentu intereses. Ir jārod vidusceļš starp televīzijas piedāvājumu, aģentu interesēm un auditorijas interesēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1325495
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register