Auditorijas tipi. Masu auditorijas un tās pārmaiņas. Realitātes Televīzija un mediju struktūras izmaiņas.
Digitālo mediju skaita pieaugums rodas paralēli auditorijas sadrumstalotībai, savukārt televīzjas uzņēmumiem visā pasaulē realitātes šovi palīdz noturēt auditorijas uzmanību. Būtisks iemesls tam ir tas, ka realitātes televīzija palielina mediju sociālo mijiedarbību ar auditoriju. Protams, to visu ietekmē arī mijiedarbība starp multivides nozarēm, uzņēmumiem un realitātes televīzijas struktūrvienībām no ražošanas puses. Šajā rakstā tiek pētītas visas minētās mijiedarbības, parādot, ka realitātes televīzija neveicina ‘status quo’ komericiajā televīzijā, bet pamazām pārnes vērtības uz digitālo vidi. Tas ir būtiski, lai sasniegtu plašāku auditoriju , jo saturs (live content), ir kļuvis varīgāks kā jebkad agrāk. (..)
Šobrīd, līdz ar digitalizācijas laikmeta dominanci mainās visa plašsaziņas ainava. Ierobežojumu atcelšana- globalizācija liek visu nozaru uzņēmumiem darīt visu iespējamu, lai socializētos un izdzīvotu jaunajā vidē. Starp jaunajiem uzņēmumiem tirgū pastāv liela konkurence tieši auditorijas piesaistē. Televīzijas skatītāju skaits katru gadu krītas, jo auditorija ir sadrumstalota līdz ar plašajām izvēles iespējām. Tas nozīmē, ka realitātes televīzijai ir jārod plašākas izpausmes iespējas.