Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515972
 
Evaluation:
Published: 11.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Saistībā ara augstākminēto uzvedību un aizraušanos viņiem, pašsaprotami, rodas konflikti ar vecāko paaudzi. Pieaugušie baidās no sava bērna nekroromantiskajām interesēm, līdz ar to provocē ģimenes konfliktus. Taču pieredze liecina par sekojošo: jo mierīgāk vecāki izturas pret šo kultūru, jo mierīgāk un mazāk agresīvi uzvedas pusaudzis – kā ģimenē tā arī ārpus tās.
Gotiskās subkultūras pārstāvjiem skolās rodas daudzas problēmas. Gan skolotāji, gan sociālie pedagogi, vēlēdamies no saviem skolēniem veidot “īstus cilvēkus”, bieži atsakās pieņemt “atšķirīgo” audzināmo, ignorējot viņa spējas vai arī nosūtot pie psihologa “labošanai” (korekcijai). Šāda attieksme pret pusaudzi var radīt agresiju, pēc kuras izpausmēm pedagogs nepieņem skolēnu.

Secinājumi
Skolotājiem nevajadzētu vērtēt bērnu pēc ārējā izskata, bet koncentrēt savu uzmanību uz viņa zināšanām un spējām, jo goti ir līdzvērtīgi skolēni, kuriem jāapgūst zināšanas – tad arī apkārtējie jaunieši spēs pieņemt šīs kultūras pārstāvjus kā piederīgus mūsdienu sabiedrībai. Gotu subkultūrai ir piedēvēti ļoti neatbilstoši negatīvi stereotipi, lai gan šī kultūra jaunieti neietekmē negatīvi, kamēr apkārtējā vide neliek šim jaunietim justies atstumtam un “dīvainam”.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register