Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548411
 
Evaluation:
Published: 27.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Sociālās atbildības koncepts    7
1.1.  Korporatīvā sociālā atbildība    7
1.2.  Individuālā sociālā atbildība    8
1.3.  Mediju sociālā atbildība    8
2.  Sociālie mediji    10
2.1.  Sociālo mediju auditorijas motivācija satura tālākā izplatīšanā    11
2.2.  Sociālo mediju satura ietekme uz auditoriju    11
3.  Auditorijas iesaiste un aktivitāte    14
3.1.  ATTN: dati    14
3.2.  Jubilee dati    16
3.3.  SoulPancake dati    17
4.  Auditorijas viedoklis un attieksme    20
4.1.  Sociāli atbildīga un izklaidējoša satura piemēru analīze    21
4.2.  Auditorijas viedoklis par sociāli atbildīga un izklaidējoša satura efektivitāti    22
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka mediju satura veidošanas
kontekstā, gadījumos, kad informācija tiek pasniegta kā fakta konstatācija, sociālās
atbildības koncepts izpaužas kā apņemšanās publicēt tikai patiesu un pamatotu saturu. Sociālās atbildības koncepts izpaužas arī kā sava pienākuma, izmantot sev pieejamo ietekmi sabiedrības informēšanā un izglītošanā, apzināta izpildīšana.
2. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka sociāli atbildīgs un
izklaidējošs sociālo mediju saturs spēj ietekmēt auditoriju, radot vēlmi izvērtēt savu un apkārtējo cilvēku rīcību, kā arī sniedzot impulsu veikt aktīvas darbības kādas sociālas problēmas risināšanā.
3. Darba autors secina, ka sociālo mediju piedāvātās iespējas un ērtā informācijas
pieejamība ir radījusi iespēju jebkuram sabiedrības loceklim kļūt par viedokļu līderi,
izmantojot mērķtiecīgi veidotu saturu un pulcējot ap sevi domubiedru loku.
4. Veicot kontentanalīzi, autors secina, ka sociāli atbildīga un izklaidējoša satura
auditorijas iesaistes un aktivitātes rādītāji ir labāki par vidējiem rādītājiem sociālo
mediju satura industrijā, kas norāda uz satura kvalitāti un spēju mudināt auditoriju
uz diskusiju.
5. Darba autors secina, ka nav nosakāms konkrēta veida veiksmīgākais sociāli atbildīga un izklaidējoša satura formāts. Šāda satura izdošanos nosaka, balstoties uz satura ideoloģisko mērķi, pareizi izvēlēta mērķauditorija, platforma un satura narratīva kvalitāte.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,20 €
Work pack Nr. 1378651
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register