Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621725
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Fokusgrupas metode sastāv no vairākiem cilvēkiem, kas palīdz noskaidrot šo cilvēku attieksmi pret kādu problēmu.
Lai izstrādātu gokusgrupas analīzi ir jāņem vērā dažādi apstākļi – finansiālie, laiks, profesionāļu līdzdalība utt.. Liela nozīme ir arī fokusgrupas cilvēku skaitam. Nelielā fokusgrupā (4,5 cilvēki) būtiska nozīme ir vadītājam, jo viņš nosaka, kādas būs sarunu tēmas. Mazās fokusgrupās liela nozīme būs personiskajiem viedokļiem, savukārt, lai iegūtu kontentanalīzi, fokusgrupā jābūt kādiem 6-8 cilvēkiem. Katrs no respondentiem izsaka savu viedokli, līdz ar to var gūt problēmas aprakstu sīkās detaļās. Jābūt lielai ietekmei no vadītāja puses, citādi fokusgrupām ir tendence novirzīties no tēmas.
Svarīgi izvēlēties cilvēkus katrā fokusgrupā, tiem jābūt no dažādiem sabiedrības slāņiem, tomēr jāizvairās no situācijas, kad viens fokusgrupas cilvēks spētu ietekmēt otru viņa atbildēs (piemēram, priekšnieks un strādnieki). Tāpat ir jābūt pārliecinātam, ka grupas dalībnieki ir pietiekami informēti konkrētajā tēmā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1317511
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register