Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667864
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Attēlu un tabulu saraksts    3
2.  Definīciju un saīsinājumu saraksts    4
3.  Ievads    7
4.  Socioloģija, socioloģiskais pētījums, anketēšana - kvantitatīvā pētījuma metode    9
4.1.  Socioloģija    9
4.2.  Socioloģiskais pētījums    9
4.3.  Kvantitatīvā pētījuma metode – anketēšana    9
5.  Iedzīvotāju pārtikas produktu patēriņa izpēte    11
6.  Pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori    13
6.1.  Personīgie faktori    13
6.2.  Psiholoģiskie faktori    14
6.3.  Sociālie faktori    15
7.  Impulsīva pirkšana – mirkļa efekts un reklāma    16
7.1.  Impulsīva pirkšana    16
7.2.  Reklāma    16
8.  Patērētāju tiesības    18
8.1.  Patērētāja pamattiesības    18
8.2.  Patērētāju tiesību pārkāpumi un galvenās tiesības    18
8.3.  Kā rīkoties, ja iegādāta nepienācīgas kvalitātes pārtikas prece?    19
9.  Iegūto datu analīze    20
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    33
  Pielikums    34
Extract

Ikviens socioloģiskais pētījums ir nopietns darbs un apskata aktuālas un dažkārt pat sāpīgas tēmas sabiedrībai. Pētījums ir jāveic apzinīgi un veltot lielu uzmanību, lai iegūtais rezultāts būtu patiess un attēlotu reālo situāciju. Šis socioloģiskais pētījums ir par Jelgavas iedzīvotājus ietekmējošiem faktoriem, izvēloties pārtikas produktus. Pētījumā autores apskatīja dažādus jautājumus, kas ir saistīti ar pārtikas produktu iegādi un ar to saistītām lietām un problēmām. Liela uzmanība šajā socioloģiskajā pētījumā ir pievērsta jautājumiem, kuri saistīti ar faktoriem un motīviem, kas tieši vai netieši ietekmē ikviena cilvēka uzvedību un rīcību, kad viņš iepērkas un dod priekšroku vienam vai otram pārtikas produktam. Iepērkoties cilvēku vada, vai nu apzināta rīcība, vai arī mirkļa efekts, kuru ne vienmēr viņš var izskaidrot. Lai skaidrāk spētu izprast valdošās tendences, svarīgākie jautājumi tika skatīti no iedzīvotāju dzimuma, sociālās piederības (skolēns, students, strādājošais utt.) un ienākuma līmeņa viedokļa. Šie ir svarīgākie aspekti, kas spēj ietekmēt ikviena cilvēka izvēli, jo nosaka viņu dzīves veidu, attieksmi pret notiekošo apkārt, arī pret pārtikas iegādi. Apskatīti arī jautājumi, kas ir saistīti ar problēmām, kas var rasties, ja iegādāta nekvalitatīva prece.

Darba temats. Pārtikas izvēli noteicošie faktori: Jelgavas iedzīvotāju aptauja
Darba mērķis. Izpētīt pārtikas izvēli noteicošos faktorus Jelgavas iedzīvotāju vidū.
Darba uzdevumi.
1.Salīdzināt Jelgavas iedzīvotāju izvēli, balstoties uz viņu ienākumu līmeni.
2.Salīdzināt noteicošos faktorus Jelgavas iedzīvotāju vidū, balstoties uz to sociālo grupu un dzimumu.
3.Izpētīt Jelgavas iedzīvotāju informētību par patērētāju tiesībām.
4.Veikt Jelgavas iedzīvotāju aptauju ar kvantitatīvo aptaujas metodi (anketēšana).
5.Izpētīt literatūru, kas nepieciešama kvalitatīva darba veikšanai: literatūra par cilvēku psiholoģiskajiem aspektiem, cilvēku uzvedību, izdarot izvēli, patērētāju tiesībām u.c.
6.Analizēt anketēšanas rezultātā iegūtos rezultātus un apkopot tos pārskatāmā veidā.
Darba objekts. Jelgavas iedzīvotāji.
Darba priekšmets. Pārtikas izvēli noteicošie faktori
Darba izmantotās metodes.
1.Literatūras analīze.
2.Anketēšana.
3.Pētījuma datu apstrāde un analīze.
4.Secinājumu izdarīšana.
Darba bāze. Jelgavas iedzīvotāju viedokļu iepazīšana, izmantojot anketas, literatūras pētīšana.
Darba hipotēze. Atkarībā no Jelgavas iedzīvotāju ienākuma līmeņa, dzimuma un sociālās grupas, mainās arī pārtikas izvēli noteicošie faktori.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register