Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Kultūras pasākumu apmeklēšanas ietekme uz jaunu sociālo tīklu kontaktu veidošanos

     

    Term Papers51 Sociology

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:734960
 
Evaluation:
Published: 23.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJAS    3
  IEVADS    6
1.  KULTŪRAS JĒDZIENS SOCIOLOĢIJĀ    8
1.1.  KULTŪRAS DAŽĀDĀS DEFINĪCIJAS    8
1.2.  KULTŪRAS FENOMENS MARKSISMA SKATĪJUMĀ    10
1.3.  P.BOURDIEU KULTŪRAS KAPITĀLA ASPEKTS    11
1.4.  KULTŪRAS FUNKCIJAS    13
1.5.  KULTŪRA KĀ SOCIĀLA SISTĒMA;TĀS ELEMENTI    14
2.1.  SOCIĀLO TĪKLU ANALĪZES FUNDAMENTĀLIE KONCEPTI    18
2.2.  TĪKLU VEIDI    22
2.3.  AKTIERTĪKLU TEORIJA    25
2.4.  SOCIĀLO TĪKLU VĀJO SAIŠU STIPRUMS    30
2.5.  KOPIENAS TĪKLU DABA B.VELMENA SKATĪJUMĀ    32
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    35
3.1.  PENSIONĀRI KĀ SOCIĀLA GRUPA    35
3.2.  PĒTĪJUMA METODISKIE ASPEKTI    36
3.3.  KULTŪRAS PASĀKUMU APMEKLĒŠANAS IETEKME UZ JAUNU SOCIĀLO TĪKLU KONTAKTU VEIDOŠANOS    40
  SECINĀJUMI    53
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    55
Extract

SECINĀJUMI
Autore secinājumus balsta uz pētījuma 1.un 2.nodaļas teorētisko konceptu izpratni, izmanto sociālo tīklu terminoloģiju raksturojot respondentu individuālo tīklu. Autore akcentē sociālo tīkla objektu nozīmi, valodas kā kultūras simbola lietojumu, kultūras pasākumu kā konkrētu ekspektāciju izpildītāju atpazīšanu raksturojot kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumus. Kultūras pasākumu apmeklēšanas ietekme tiek novērtēta kultūras funkciju kontekstā, kā arī ir novērojama aktīva pensionāru apvienības „Ābele” respondentu aktivitāšu organizācija ap foci.

Respondentu individuālais tīkls:
1. Respondentu individuālo sociālo kontaktu tīklu galvenokārt veido ciešas attiecību saites ar ģimenes locekļiem, kaimiņiem un draugiem. Šo kontaktu biežums variē no vienas reizes nedēļā līdz kontaktēšanās biežumam katru dienu.
2. Respondenti komunikācijā ar sava individuālā sociālā tīkla aktieriem regulāri izmanto tādus tīkla objektus kā telefonsakari, tiešos (face-to-face) kontaktus, retāk pasta sistēmas pakalpojumus un interneta starpniecību.
3. Abās pētījuma objekta grupās ir sastopamas sekojošas attiecību saites: draudzība, materiālo resursu pārvedumi, uzvedības mijiedarbības saite, bioloģiskas attiecības, kā arī pievienošanās attiecības pensionāru apvienībai un/vai kultūras pasākumiem.
4. Abās pētījuma objekta grupās respondenti no individuālā sociālā tīkla kontaktiem visbiežāk iegūst pozitīvas emocijas, iespēju kontaktēties, dalīties dzīves pieredzē.

Kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumi:
1. Abās pētījuma objektu grupās gandrīz visi respondenti aktīvi un regulāri apmeklē kultūras pasākumus, bet pensionāru apvienības „Ābele” respondentiem ir pieejams lielāks kultūras pasākumu klāsts pamatojoties uz apvienības darbību.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1355508
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register