Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849279
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

3. Kādas ir masu komunikācijas funkcijas un kādas, jūsuprāt, dominē mūsdienās?
Kā jau zināms masu kominikācijai ir trīs pamatfunkcijas – informēt, izglītot un izklaidēt, ko ta arī vairāk vai mazāk veiksmīgi veic. Manuprāt mūsdienās dominē komerciālie raidījumi un reklāma, kas arvien biežāk tiek iekļauta arī raidījumos un filmās it kā apslēptā veidā. Interneta, televīzijas, radio un preses piedāvājums balstās uz peļņas gūšanu tāpēc raidīts un publicēts tiek galvenokārt tas, kas labi pārdodas. Daži mediji cenšās izdzīvot palielinot reklāmu skaitu. Tā daži žurnāli sāk pārvērsties par reklāmu katalogiem, kuros iekļauti tikai daži raksti, un pat tajos mēdz iekļaut kādu apslēptu reklāmu. Pieprasījums rada piedāvājumu, tāpēc pirms vainot mediju pārstāvjus par piesārņotību ar reklāmu, erotiku un skandāliem, jāpadomā, ka mēs paši esam tie kas to pērk.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1325344
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register