Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860736
 
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendences    3
  Jauna pētījuma plāns    5
  Izmantotā literatūra    6
  Bērnu un pusaudžu brīvā laika pavadīšanas aktivitātes    7
Extract

Brīvais laiks ir lieta, kas cilvēkos rada prieku un laimi, jo tajā mēs varam justies brīvi, atraisīti un nepiespiesti. Mēs varam darīt lietas, kuras dažreiz nevaram atļauties materiālu vai sociālu apstākļu dēļ, mēs varam būt mēs paši. Mūsdienās brīvo laiku pavadīt ir iespējams ļoti dažādos veidos, jo pasaule ir attīstījusies un piedāvā daudzas lieliskas iespējas.
Pastāv problēma, kas ir saistīta tieši ar jauniešu brīvā laika pavadīšanas metodēm. Jaunatne, kas ir mūsu valsts nākotne, savu brīvo laiku nereti iznieko nelietderīgi. Jauniešiem ir tendence lietot alkoholu un citas apreibinošās vielas- narkotikas vai psihotropas vielas, lai viņu brīvais laiks liktos interesantāks, kas patiesībā ir aplami un ārkārtīgi kaitīgi.
Mūsu valstī lielākajās pilsētās jauniešiem tiek piedāvātas daudz un dažādas iespējas kā izpausties un attīstīties, taču mazākās pilsētās šādu iespēju nav, nereti par tādām pat nedomā. Šī problēma ir ļoti aktuāla. Jauniešu brīvā laika pavadīšanas problēma ir ļoti svarīga, jo jaunatne ir mūsu nākotne un, ja tā nespēs attīstīties pilnvērtīgi tad radīsies daudzas problēmas dažādās jomās. Katrs bērns ir atšķirīgas un vecāki ir viņa paraugs, tāpēc ļoti svarīga ir audzināšana ģimenē un disciplīna, jo tā parāda bērna attīstības līmeni. Es uzskatu, ka vecākiem ir jādomā par to kur atrodas viņu bērns un kādā sabiedrībā, jācenšas bērnu izglītot, ieteikt viņam lietderīgas lietas. Izglītība, kas ir mērķtiecīgi organizēta sabiedrības vēsturiskās pieredzes, kultūrvērtību apgūšanas, pārmantošanas, sistematizētu zināšanu un prasmju apguves, personības īpašību, pārliecību, attieksmju un vērtību veidošanas un veidošanās joma, atbilstošu praktisku darbību kopums un rezultāts, veido cilvēkus, tā lai nākotnē tie būtu spējīgi risināt savas problēmas patstāvīgi, virzīties pa karjeras kāpnēm veiksmīgi, veidot un nostabilizēt ģimeni.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register