Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879764
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Pirms kaut ko pārdot vai piedāvāt kādu pakalpojumu, ražotājiem ir jāizpēta un jāizanalizē patērētāju uzvedība. Pastāv trīs galvenie fakti, ko ražotāji ņem vērā, sakarā ar patērētāju uzvedību.
1.veiksmīgi mārketinga lēmumi, ko pieņem reklāmu aģentūras, bezpeļņas organizācijas un regulējošās instances pieprasa plašu informāciju par patērētāju uzvedību. Kompānijas izmanto teorijas un informāciju par patērētājiem uz ikdienas dzīves pamata.
2.patērētāju uzvedības teorija apgādā menedžerus ar piemērotiem jautājumiem, ko uzdot patērētājiem.
3.patērētāju uzvedība ir sarežģīts, multidimensionāls process. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register