Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903840
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Kad cilvēki saņem dāvanas, viņi visbiežāk atmaigst un arī vēlas izdarīt kaut ko labu dāvanas devējam. Šādā veidā veidojas sociālas attiecības starp devēju un saņēmēju. Mūsdienās šo iespēju savā labā izmanto dažādi uzņēmumi, kas piedāvā saviem klientiem dažādas dāvanas, lai klienti savukārt izvēlētos viņu produktu vai pakalpojumu. Izmantojot dažādus mārketinga trikus, uzņēmumi rada vīziju, ka tās ir brīvas dāvanas, lai gan realitātē, par katru dāvanu ir samaksāts un tā tiek dota ar noteiktu mērķi.
Pasaule ir dažāda, ir cilvēku grupas, kas dzīvo pēc savām tradīcijām un noteikumiem, un viņu skatījums uz terminu “dāvana” ir savādāks, nekā tas ir citur pasaulē. Arī laikam un iespējām attīstoties, mainās cilvēku izpratne par to, kas ir dāvana, kāpēc tā tiek pasniegta – ar mērķi vai spontāni. Pasaule ir ļoti attīstījusies un manuprāt, būtu vērts izpētīt kā mūsdienās uzņēmumi ar dāvanu palīdzību cenšas pievilināt savus klientus, un kā šis termins “dāvana” tiek pasniegts no uzņēmuma puses.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1368376
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register