Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:947475
 
Evaluation:
Published: 29.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Jēdzienu skaidrojums    9
  Ievads    10
1.  E-pakalpojumi pašvaldībās    12
1.1.  Pašvaldība un tās funkcijas    12
1.2.  E-pakalpojumu būtība    14
1.3.  E- pakalpojumi pašvaldības kontekstā    15
2.  E- pakalpojumi Zemgales reģionā    17
2.1.  Pašvaldības Zemgales plānošanas reģionā    17
2.2.  E-pakalpojumu piedāvājums Zemgales reģiona pašvaldībās    19
3.  E-Pakalpojumu pašvaldībā izpratnes socioloģiskā perspektīva    26
4.1.  Pētījuma metodoloģija    32
4.2.  Pašvaldības sniegto atbilžu analīze    34
4.3.  Iedzīvotāju aptaujas rezultātu analīze    36
  Secinājumi    49
  Priekšlikumi pašvaldību e-pakalpojumu darbības uzlabošanai    51
  Izmantotās literatūras saraksts    52
  Pielikums    56
Extract

PRIEKŠLIKUMI PAŠVALDĪBU E-PAKALPOJUMU DARBĪBAS UZLABOŠANAI
Osborne, Radnor un Nasi nosauca laba pakalpojuma rādītājus. Tie iekļauj: zināšanas, kas ir pakalpojuma lietotājs, viņu gaidas, vajadzības un vērtības; pakalpojuma attīstību, stabilitāti un (neaizstājama) pakalpojuma solījumus vai piedāvājumu; pakalpojuma dizainu un tehnisko izstrādi, kas sola to veiksmīgi nogādāt klientam; pakalpojuma kultūras veidošanu un uz lietotāju vērstu domāšanu; pakalpojuma izmērīšanu un novērtējumu no lietotāja puses.
Tātad, apvienojot šos rādītājus ar Zemgales plānošanas reģiona iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem, pašvaldības pakalpojumiem jākļūst:
Caurspīdīgiem – lai ir pilnībā skaidrs, kas kurā pakalpojuma saņemšanas solī notiek, un būtu pārliecība, ka viss ir izdarīts pareizi;
Vienkāršiem – lai ikviens, pat cilvēks, kas internetā nedarbojas ikdienā, spēj bez problēmām lietot e-pakalpojumus;
Ar vienkāršu valodu – lai neviens neapmulstu terminu gūzmā;
Ar ātru atbildes reakciju – lai iedzīvotājiem nav jāgaida atbilde mēnesi, lai ierosinājumi tiktu ņemti vērā un problēmas ātri risinātas;
Vajadzīgiem – lai pašvaldības mājas lapas kalpo ne tikai par formālu objektu, bet lai tās kalpo par galveno informācijas avotu pašvaldības iedzīvotājiem (nevis tikai pašvaldības darbiniekiem);
Aktuāliem – lai informācija mājas lapā nav novecojusi, ir pieejami aktuālie pašvaldības normatīvi, iespēja lejupielādēt veidlapas;
Patīkamiem – lai vizuāli pakalpojumu sniegšana rada baudījumu, nevis vēlmi pēc iespējas ātrāk mājas lapu aizvērt ciet;
Ar atgriezenisko saiti – lai lietotājs var vērtēt pakalpojumu kvalitāti, ieteikt vēl labākus risinājumus; pašvaldībai tie jāņem vērā.
Iedzīvotāji ierosina izveidot bukletu ar informāciju, kādi e-pakalpojumi ir pieejami, kādas ir to priekšrocības un kā tie jālieto, un to izsūtīt visiem pašvaldības iedzīvotājiem uz mājām, kā arī sniegt iespēju šādu informatīvo materiālu saņemt pašvaldības telpās. Zemgales reģiona iedzīvotāji arī rosina pašvaldības darbiniekus sniegt praktisku palīdzību tiem, kas e-pakalpojumus tikai sāk lietot; organizēt apmācības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register