Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:998326
 
Evaluation:
Published: 30.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikti    4
1.1.  Konfliktu veidi    4
1.2.  Konfliktu tipi    6
2.  Konfliktu cēloņi    8
3.  Uzvedības taktika konflikta situācijās    9
4.  Konfliktu risināšana    11
4.1.  “Četru soļu” metode    11
4.2.  Emociju “izlādēšanas” veidi    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums    15
Extract

Saskarsme ir galvenā cilvēka esamības forma, kas viņu raksturo. Tā notiek it visur – skolā, autobusā, uz ielas, pa telefonu, arī tikai klusējot. Laba saziņas prasme ir obligāts priekšnosacījums panākumiem ikvienā situācijā. Prasme skaidri, kodolīgi un viegli uztveramā veidā sniegt informāciju bieži vien nosaka cik veiksmīgi noritēs saruna ar otru personu. Turpretim nepietiekama un neizdevusies informācijas apmaiņa ir viens no biežākajiem stresa, dusmu, neapmierinātības, aizvainojuma, pārpratumu un vilšanās cēloņiem.
Cilvēkiem ir ļoti daudz dažādu iespēju, kā citam ar citu sazināties, tā, piemēram, varam izteikt savas domas un jūtas ar kustībām, rakstot, runājot, kliedzot, nosarkstot u.tml. Lai kontaktētos ar apkārtējiem, cilvēkam ir jābūt gatavam sadzirdēt to, ko cits viņam saka. Konflikta risināšanā obligāti nepieciešama efektīva komunikācija, kas dažādās konfliktsituācijās bieži vien nebūt nav viegla lieta. Nereti konflikts rodas tāpēc, ka nepareizi uztveram otra viedokli. Katrs cilvēks ir unikāls, ar saviem uzskatiem un viedokļiem. Kad cilvēks uzsver savu atšķirību, rodas grūtības kontaktēties ar citiem, un šīs grūtības var padziļināt konfliktu. Konflikts savukārt vēl vairāk traucē komunikāciju; tā pasliktinās, konflikts briest. Rezultātā rodas komunikācijas procesa pārtraukums.
Konfliktu iemesli nereti ir atšķirīgi viedokļi un neveiksmīgi kontaktēšanās mēģinājumi. Ja mēs saprotam citu cilvēku viedokli un uzlabojam savu prasmi efektīvi kontaktēties, varam labāk risināt konfliktus.
Mana darba mērķis ir iepazīties ar konfliktregulējošo saskarsmi.
Uzdevumi:
izpētīt konfliktu veidus;
noskaidrot konfliktu atrisināšanas metodes;
apkopot novērojumus un viedokļus;
veikt anketēšanu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register