Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115839
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darbā lietoto saīsinājumu saraksts    3
  Ievads    4
  Partija, vide, medijs    6
  Politisko partiju darbība un attīstība Latvijā    6
  Sabiedriski politiskā vide, kurā dzīvojam    9
  Mediju kontentanalīze    10
  Tautas partijas vispārīgā darbība    11
  Tautas partija    11
  Ideoloģija    12
  Organizatoriskā struktūra    14
  Biedri    16
  Līderi    18
  Finanses    19
  Secinājumi    19
  „Tautas partijas” darbības atspoguļojums medijos    21
  Laikraksta „Diena” kontentanalīze    24
  Laikraksta „Neatkarīgā” kontentanalīze    26
  Laikraksta „Latvijas avīze” kontentanalīze    28
  Secinājumi    30
  Kopsavilkums un nobeigums    32
  Izmantotā literatūra    33
  PIELIKUMI    37
  Anotācija    45
  Annotation    46
Extract

Kopsavilkums un nobeigums
Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze par sabiedrībā valdošo uzskatu (stereotipu) par TP glorificēšanu laikrakstā „Diena” vairāk nekā laikrakstos „Neatkarīgā” un LA ir uzskatāma par pierādītu, jo balstoties no empīriski analītiskās/teorētiskās pozīcijas un kontentanalīzes, kā darbā svarīgāko pētniecības metodi un veicot rūpīgu laikrakstu „Diena”, „Neatkarīgā” un „Latvijas avīzes” 213 publikāciju analīzi (skat. pielikumu Nr.1), kurās ir pieminēts Tautas partijas vārds (laika periodā no 2008. gada 2. maija, līdz 2008. gada 1. septembrim), tika konstatēts, ka norādītajos preses izdevumos attieksme pret Tautas partiju, kā partiju, kuras vadītājs nav premjera amatā, kā arī partijas darbības atspoguļojums 123 dienās ir šāds: 13% no 213 publikācijām ir pausta pozitīva attieksme vai sniegts pozitīvs vērtējums TP darbībai; 15% - tai ir izteikta pilnīgi negatīva vai ļoti kritiska attieksme; 31% publikāciju ir vērojams nosacīts dialogs - autora vai materiāla subjektu izteikumi vai spriedumi ir dažādi, tādēļ tos ir grūti pieskaitīt pozitīvai vai negatīvai attieksmei; 41% materiālu satur neitrālu attieksmi gan pret TP darbību, gan biedriem atsevišķi. (skat. pielikumu Nr.9) Tas bija viens no sākotnējiem pieņēmumiem. Sakarā ar to, ka LA publicēja daudz vairāk rakstu nekā „Diena”, radās priekšstats, ka TP vairāk varētu glorificēt tieši LA, taču apkopojot visus pētījuma datus kopā un redzot tos kopskatā, secinājumi bija citi.
Ja Diena ir tas medijs, kurš atspoguļo valdības oficiālo politiku un TP kā jebkurš uzņēmums ar savu stratēģiju, politiku, mārketingu, darbības principiem ir varas partija un būtiski ietekmē notiekošos procesus valstī, tādēļ tieši šajā laikrakstā TP tiks glorificēta un tieši vai netieši tās darbība atbalstīta, tā ietekmējot vai mainot vēlētāju attieksmi vai politiskos uzskatus.
Darba autors uzskata, ka darbā izvirzītie mērķi ir pierādīti un pētījumā iegūtie skaitļi precīzi atspoguļo drukāto mediju nostāju attiecībā pret TP norādītajā laika periodā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register