Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286704
 
Evaluation:
Published: 10.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS UN TO NOZĪME    3
2.  POLITISKĀS PARTIJAS    4
3.  POLITISKĀS PARTIJAS LATVIJĀ    5
3.1.  TAUTAS PARTIJA    6
3.2.  LPP UN LATVIJAS CEĻŠ    7
3.3.  JAUNAIS LAIKS    8
3.4.  PCTVL    9
4.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU PIELIETOŠANA PRAKSĒ    10
4.1.  POLITISKĀS KAMPAŅAS    10
4.2.  STRATĒĢIJAS UN TO PIELIETOŠANA    11
4.3.  PARTIJU PUBLICITĀTE    13
4.4.  SLĒPTĀ REKLĀMA    16
4.5.  POLITISKĀ KAMPAŅA INTERNETĀ    19
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    25
Extract

Darbs „Sabiedrisko attiecību loma politikā” rakstīts par situāciju Latvijā.
Sabiedriskās attiecības praksē tiek sauktas arī par PR (public relationships) un šis angliskais apzīmējums, kā jau tas raksturīgs mūsu valstij, tiek pieņemts ar lielāku atzinību nekā latviskais nosaukums. Public relations tulkojumā nozīmē „sakari ar sabiedrību”, t.i. komunicēšanos.
Darba mērķis ir:
izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi politikas attīstībā,
atspoguļot sabiedrisko attiecību veicinošo un kavējošo apstākļu sakarības,
izstrādāt priekšlikumus sabiedrisko attiecību attīstīšanai,
izvērtēt sabiedriskās attiecības politikas kontekstā.
Lai darba gaitā nonāktu pie uzstādītā mērķa, autors ir apkopojis un izanalizējis pieejamos materiālus, izvērtējis Latvijā esošo politisko partiju praksi sabiedrisko attiecību jomā un izteicis priekšlikumus situācijas uzlabošanā.
Darbam „Sabiedrisko attiecību loma politikā” ir piecas nodaļas. Pirmajā nodaļā autors ir apskatījis jēdziena „sabiedriskās attiecības ” nozīmi. Otrajā nodaļā galvenā uzmanība tika veltīta politiskajām partijām vispārējā nozīmē. Trešajā nodaļā šis jautājums tika apskatīts arī Latvijas kontekstā. Tika apskatīti galvenie politiskie spēki, kas ietekmē valsts politisko dzīvi un apskatītas partiju nostādnes. Ceturtā nodaļa tika veltīta sabiedrisko attiecību praktiskajai pusei. Tika aprakstītas politiskās kampaņas un stratēģijas, apskatīta partiju publicitāte un tās analīze. Vēl tika pievērsta īpaša uzmanība slēptajai reklāmai un politiskajai kampaņai internetā. Piektajā nodaļā darba autors ir pievērsies secinājumiem un priekšlikumiem. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register