Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301179
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Priekšvēlēšanu aģitācijas juridiskais aspekts    4
3.  9. Saeimas priekšvēlēšanu aģitācijas izvērtējums    6
3.1.  9. Saeimas vēlēšanu norise un rezultāti    6
3.2.  Priekšvēlēšanu kampaņu izdevummi    6
3.3.  Trešo personu nozīme priekšvēlēšanu aģitācijas laikā    9
3.4.  Politiskās reklāmas un 9. Saeimas vēlēšanas    11
3.5.  Rekomendācijas priekšvēlēšanu aģitācijas uzlabošanai    13
4.  Kopsavilkums    14
5.  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

Vēlēšanas ir svarīga demokrātiskas valsts pazīme, kuru laikā notiek valsts varas pārdale. Politiskās partijas cenšas izveidot veiksmīgas priekšvēlēšanu kampaņas, lai savai ideoloģijai piesaistītu iespējami daudz vēlētāju. Latvijā tas ir īpaši svarīgi, jo cilvēku politiskā aktivitāte ir zema un bieži vien viņiem nav noturīga viedokļa par dažādiem politiskajiem procesiem. Partijas to izmanto un veido savas priekšvēlēšanu aģitācijas, solot vēlētājiem labklājības līmeņa celšanos, izglītības kvalitātes un veselības aprūpes uzlabošanos, kā arī citas lietas, kuras ir nozīmīgas vairumam Latvijas iedzīvotāju. Tomēr nedrīkstētu aizmirst, ka priekšvēlēšanu aģitāciju un politisko reklāmu izmantošanu regulē likumi, kuri paredz noteiktus ierobežojumus priekšvēlēšanu kampaņu laikā.
Darba tēma ir “Priekšvēlēšanu aģitācijas un politisko reklāmu juridiskais aspekts; tā ievērošana 9. Saeimas vēlēšanu laikā.” Darba mērķis ir noskaidrot, kādi juridiskie regulējumi kontrolē priekšvēlēšanu kamaņu gaitu pirms Saeimas vēlēšanām, un vai tie tika ievēroti 9. Saeimas priekšvēlēšanu laikā. Darbā izvirzītie uzdevumi:
Noskaidrot svarīgākos likuma ierobežojumus, kuri attiecas uz priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām;
Aplūkot 9. Saeimas vēlēšanu rezultātus, noskaidrojot pie varas nonākušās partijas un vēlētāju aktivitāti;
Izpētīt partiju īstenotās priekšvēlēšanas kampaņas, konstatējot radušos pārkāpumus;
Noskaidrot ‘trešo personu’ ietekmi uz partiju priekšvēlēšanu kampaņām, izpētot to darbību atbilstoši likumā noteiktajām normām;
Izdarīt secinājumus par 9. Saeimas vēlēšanu priekšvēlēšanu kampaņu norisi.
Tēma pašreiz ir aktuāla, jo šogad Latvijā gaidāmas pašvaldību un Eiropas Parlamenta vēlēšanas, tāpēc jau šobrīd ir sākušās pirmās priekšvēlēšanu aģitācijas kampaņas. Lai gan šajā referātā tiks aplūkotas Saeimas vēlēšanas, priekšvēlēšanu aģitācijas mērķis ir nemainīgs, neskatoties uz vēlēšanu veidu -piesaistīt vēlētājus, pārliecinot viņus par savas partijas politisko uzskatu pareizumu un efektivitāti. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1127549
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register