Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534103
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Masu mediju ietekme uz sabiedrību    5
3.  Sabiedrības viedokļa veidošana    8
4.  Mediju izmantošana politisko partiju interesēs    10
5.  Masu mediju publikāciju analīze vēlēšanu rezultātu kontekstā    12
6.  Izmantotā literatūra    15
Extract

Mana izvēlētā tēma ir : Drukāto masu mediju ietekme uz sabiedrības uzskatu veidošanu par politiskajām partijām priekšvēlēšanu laikā 2006. gadā. Šī tēma ir aktuāla, jo Latvijā ik pēc 4gadiem notiek vēlēšanas un jau 2010. gadā vēlētājiem atkal būs jāizdara sava izvēle. Masu mediji priekšvēlēšanu periodā izplata plašu informāciju par politiskajām partijām un atsevišķiem, sabiedrībā atpazīstamākajiem, politiķiem, kura varētu ietekmēt vēlētāju izvēli vēlēšanās. Tā kā mūsdienās plašsaziņas līdzekļu klāsts ir ļoti liels, tad savā darbā esmu nolēmusi izpētīt konkrētus masu medijus- drukātos masu medijus.
Esmu izvirzījusi sekojošu izpētes jautājumu: Vai masu mediji priekšvēlēšanu periodā ieņem pozīciju, kas ir labvēlīga politiķiem? Šo jautājumu pētīšu darba empīriskajā daļā, analizējot laikrakstu „Diena” un „Latvijas Avīze” publikācijas laika posmā no 2006. gada 1. septembra līdz 15. oktobrim. Abi minētie ir dienas laikraksti, šo masu mediju kategoriju izvēlējos tāpēc, ka lasītājiem katru dienu ir pieejamas jaunas publikācijas, kas pauž kādu informāciju par vēlēšanām un partijām. Pētīšu cik bieži ir sastopamas publikācijas par jautājumiem, kas saistīti ar vēlēšanām un to, kāda informācija, pozitīva vai negatīva, tiek atspoguļota abos laikrakstos. Nobeigumā es salīdzināšu iegūtos rezultātus ar vēlēšanu rezultātiem un izdarīšu secinājumus, kas attiecīgi vai nu pierādīs vai apgāzīs mana darba hipotēzi, ka drukātie masu mediji priekšvēlēšanu laikā ieņem pozīciju, kas atbalsta politiķus.
Darba teorētiskie pamati tiks veidoti aplūkojot un analizējot tādu autoru darbus, kā Lousona (Lawson), Reinoldsa (Reynolds), Makkombsa (McCombs), Rodžersa (Rogers), Kosicka (Kosicki), Makleoda (McLeod) un citu. Šie autori savos darbos pēta masu mediju ietekmi uz sabiedrību, to, kā masu mediji ietekmē partijas un izmanto tās un šim procesam pretējo- kā partijas izmanto masu medijus savā labā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1116438
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register