Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:721035
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mediji un vēlēšanas teorētiskajā skatījumā    5
  Mediji    5
  Vēlēšanas    5
  Politiskās partijas jēdziens    6
  9.Saeimas vēlēšanas laikrakstu slejās    9
  Partiju atspoguļojums atsevišķos laikrakstos    11
  Nobeigums un secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Nobeigums un secinājumi
Mūsdienās cilvēki bieži vien akli pakļaujas masu mediju klonētām autoritātēm, tā ir mediju atbildība un spēks – piesaistīt sabiedrības uzmanību patiesām, nevis neīstām autoritātēm. Pirmsvēlēšanu laiks ir īpaši auglīgs, lai radītu jaunas un „atsvaidzinātu” vecās autoritātes. Iepazīstoties ar publikācijām laikrakstos, speciālistu komentāriem un ņemot vērā autores personīgo pieredzi, autore ir nonākusi pie slēdziena, ka 9. saeimas pirmsvēlēšanu laikā mediju uzmanība galvenokārt bija koncentrēta uz jau zināmiem un pie varas esošiem vai bijušajiem politiskajiem spēkiem un personībām, radot izteikti vienveidīgu mediju saturu – vienas un tās pašas tēmas, vienas un tās pašas personības. Līdz ar to izvirzītā hipotēze, ka daudz mediju nevis analizēja partiju programmas, bet novērsa vēlētāju uzmanību, daudzinot par politiķu darbošanos ir pierādīta. Skumji, ka šī tendence atkārtojas no vēlēšanām uz vēlēšanām.
Tomēr labākais secinājums ir tāds, ka vismaz apskatītie laikraksti ir spējuši ievērot neitralitāti uzskatos par partijām (3/4 no visiem rakstiem), savukārt ¼ rakstos bija jūtama ļoti pozitīva attieksme pret notikumiem, un tikai dažos rakstos bija saskatāma negatīva attieksme uz notiekošo.
Secinājums par kampaņām, to ietekmi un partiju reklāmām masu medijos: Jā tā ietekmē vēlētāju, ļoti, ļoti. Un par to liecina preses laikrakstos visbiežāk pieminēto partiju un to vietu skaits Saeimā. Līdz ar to nekas neliecina par to, ka kaut kas varētu mainīties. Vienmēr būs zināms, ka reklāmas spēj ietekmēt cilvēku domāšanu un pat lēmumu pieņemšanu.
Gala secinājums ir viens – lai orientētos apkārtējā sociālajā vidē informācijas laikmetā cilvēkam aizvien vairāk nepieciešami argumentēti līdzekļi ne tikai lai izdzīvotu un atrastu savu vietu dzīvē, bet arī saprastu kāda vara mēģina manipulēt ar cilvēka apziņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1344855
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register