Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848382
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Referenduma jēdziens teorētiskā skatījumā    4
1.1.  Referenduma ierosināšanas gadījumi    4
1.2.  Referenduma veidi    5
2.  Nicas līgums ratifikācija :pirmsreferenduma komunikācijas analīze    7
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Darba mērķis ir analizēt Eiropas Savienības komunikāciju Īrijā pirms abiem Nicas līguma ratifikācijas referendumiem.
Pētījuma ietvaros tiek izvirzīta hipotēze: Eiropas Savienības komunikācijas efektivitātes uzlabošana noveda pie pozitīva balsojuma atkārtotajā referendumā par Nicas līguma ratifikāciju.
Darba ietvaros tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Iepazīties ar referenduma jēdzienu no teorētiskā skatu punkta
2.Izvērtēt Eiropas Savienības pirmsreferenduma komunikāciju
3.Apzināt komunikācijas stratēģijas pozitīvos un negatīvos aspektus.
1.Referenduma jēdziens teorētiskā skatījumā
Referendums viens no svarīgākajiem līdzekļiem tiešai, patstāvīgai demokrātijai. Tautas griba tiek izteikta likumos un citos aktos, ievēlētie tautas kalpotāji – parlamenta deputāti, vietējās pašvaldības locekli. Referendums dod iespēju tautai izteikt savu gribu, vēlēšanas ceļā. Vispārīgi referenduma nozīmi nevajag pārvērtēt. Jautājumi, kas tiek piedāvāti referendumā var būt arī nenovērtēti no vēlētāju puses, jo visiem jau nevar izpatikt un kādu tadi jautājumi var arī neapmierināt. Lai realizētu referendumu ir vajadzīga pilnīgā vārdu brīvība, taisnīga, dažādu materiālu publikācija, lielu iepriekšēju darbu, lai izskaidrotu referenduma jēgu un viņa sekas. Lai pieņemtu tādus svarīgus jautājumus, ka konstitūcija ir vajadzīga tautas apspriešana, parlamenta un citu orgānu, izglītojošu un citu grupu cilvēku pārstāvjiem priekšlaicīga apspriešanās, jo bez apspriešanas referendums deva negatīvus rezultātus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1120030
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register