Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865331
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Apspriežot tēmu par kvantitatīvo un kvalitatīvo pieeju sociālos pētījumos, domāju, ka vispirms vajadzētu apskatīt socioloģiju kā zinātni, kura radās 19. gadsimta vidū pamatlicēju tiek uzskatīts Ogists Konts. Viņš pirmais pievērsās cilvēku pētīšanai, taču jautājums rodas par pētīšanas motivāciju, respektīvi, kādēļ nepieciešama izpēte. Šo motivāciju apraksta Babbie Earl savā grāmatā „The Practice of Social Research”. Viņš uzsver, ka izpēte vajadzīga, lai:
Pārbaudītu oficiālas teorijas, piemēram, Talcott Parson izveidoja sistēmu, kura pārbauda cilvēku rīcību un izvēli par piemēru minot kaut vai cilvēku izvēle veikalā, kad viņš pēc noteiktiem apsvērumiem izvēlas pārtiku.1
Izzināt nestrukturētas intereses, kas nozīmē, ka tiek pētītas un izzinātas vēl nesaprastas lietas un fakti. Autors par piemēru min „channeling”. Tas ir stāvoklis, kad cilvēks dzird balsis, kas apkārtējos izraisa dalītas jūtas – vieni šos cilvēkus uzskata par dīvaiņiem, otriem liekas, ka tie ir no citas planētas.
Izpēti praktiski pielietotu. Domāju, ka motivācija ir saprotama. Kaut ko izpētot, to var pielietot, piemēram, tirdzniecības, īpaši pārdošanas jomā. Kā E. Babbie arī raksta: „Applied research can be a sorce of income but it also can be an opportunity to add generl scientific knowledge.”2…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,20 €
Work pack Nr. 1118287
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register