Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201290
 
Evaluation:
Published: 25.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Logopēds sauc vārdus, bērnam pareizi jāatkārto, piemēram, ģitāra-džitāra (bērns-ģitāra), knaģis-knadžis, džemperis-ģemperis, ģimene-džimene, ērģeles-ērdželes, pīlāģi-pīlādži, dadži-daģi, džips-ģips, vidžina-viģina.

3.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Bērns grupē kartiņas pie Ģ un DŽ simbolu kartiņām. Logopēds sauc vārdus, kuru sākumā ir saklausāmas skaņas Ģ un DŽ. Bērns paceļ attiecīgo simbolu, ja dzird vārdu ar atpazīstamo skaņu ( pielikumā).

4. Skaņu Ģ un DŽ diferencēšana vārdu savienojumos un teikumos.
4.1. Pēc artikulārām pazīmēm.
Bērns atkārto logopēda nosauktos vārdu savienojumus un teikumus, piemēram, ģitāra uz galda, tīģeris džungļos, ģimenes pidžama, vāģis sādžā, ķieģelis dadžos, Džona ģīmetne, oriģinālais kliņģeris, odžu mudžeklis. Džilda ar zāģi zāģē malku. Ģenerālis ģērbtuvē noķēra garnadžus.
4.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Logopēds sauc teikumu, bērna uzdevums- nosaukt tikai tos vārdus, kuros ir skaņa Ģ.
-Tīģeris apmaldījās džungļos. Oriģināla kliņģerīšu tinktūra.
Vai arī nosaukt tos vārdus teikumā, kuros ir saklausāma skaņa DŽ.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register