Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:609808
 
Evaluation:
Published: 15.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Viesnīca „Baltic Beach Hotel”    3
1.1.  Viesnīcas tips    4
1.2.  Viesnīca lielums    4
1.3.  Viesnīcas numuri    5
1.4.  Viesnīcas interjers    7
2.  Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” pakalpojumi    8
2.1.  Ēdināšanas pakalpojumi un piedāvājumi    8
2.2.  Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” konferenču pakalpojumi un piedāvājumi    9
2.4.  Viesnīcas BBH pakalpojumu kvalitātes analīze    12
3.  Viesnīcas „Baltic Beach Hotel ” noslogojums un viesu sastāvs    13
3.1.  Viesnīcas noslogojums    13
3.2.  Viesu sastāvs    14
4.  Viesu uzņemšanas nodaļas darbības raksturojums    15
5.  Viesnīcas „Baltic Beach Hotel ” organizatoriskā struktūra    16
5.1.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel vadīšanas raksturojums    17
5.2.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel departamenti    17
6.  Uzņēmuma SVID Analīze    19
7.  Prakses gaitas apraksts    20
  Secinājumi un priekšikumi    21
  Izmantotie literatūras avoti un saraksti    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Izpētot un izanalizējot viesnīcas „Baltic Beach Hotel” pieprasījumu var secināt, ka lielākais pieprasījums ir luksusa klases numuriem ar skatu uz jūru;
2. Viesnīcas viesi ir neapmierināti ar to, ka viesnīca ir sadalīta vairākos korpusos;
3. Viesnīca piedāvā dažādas ekskursijas, kas ir maz pieprasītas;
4. Viesnīcas „Baltic Beach Hotel” darbinieki nav savstarpēji vienoti un draudzīgi;
5. Viesu uzņemšanas nodaļai ir pārāk daudz darba pienākumi, ar kuriem viņi nespēj tikt galā tādejādi pazeminās apkalpošanas līmenis viesnīcā;
6. Numuru cenas ir diezgan augstas, tāpēc ir ļoti maz vietējie tūristi un Baltijas valstu viesi;

Piekšlikumi
1. Atlasīt augstas klases personālu , kas tendēts uz tūrisma jomu;
2. Atjaunot viesnīcas ‘Baltic Beach Hotel’ Coral korpusu;
3. Izveidot darbinieku pasākumus,piemēram, sporta spēles utt;
4. Izveidot vairāk izklaides programmas vasaras sezonā;
5. Pieņmt vairāk darbiniekus viesu uzņemšanas nodaļā, lai viesu uzņemšanas nodaļas darbiniekiem būtu vairāk brīvdienas un darbinieki būtu atpūtušies un varētu produktīvi strādāt;
6. Izveidodt speciālos piedāvājumus ar speciālajām cenām, Baltijas valstu tūristu piesaistei.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register