Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793951
 
Evaluation:
Published: 11.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  LITERATŪRA    6
1.1.  Kas ir literatūra?    6
2.  LITERATŪRAS VEIDI    8
2.1.  Daiļliteratūra    8
2.2.  Zinātniskā literatūra    9
2.3.  Publicistika    9
3.  LITERATŪRAS PIEEJAMĪBA, NOZĪME CILVĒKU DZĪVĒ    10
3.1.  Grāmatu sniegtās iespējas    10
3.2.  Lasīšanas iedarbība uz smadzenēm    10
4.  BIBLIOTERAPIJA, TĀS IZPRANTE, IETEKME UZ CILVĒKU    12
4.1.  Biblioterapijas vēsture    12
4.2.  Biblioterapijas iedarbības sfēra    12
4.3.  Klasifikācija    13
4.4.  Process un tehnika    14
4.5.  Literatūras izvēle    15
4.6.  Biblioterapijas efektivitāte    15
4.7.  Specializētās literatūras saraksts    16
5.  JAUNIEŠI UN GRĀMATAS    17
5.1.  Kāpēc jaunieši nelasa grāmatas?    17
5.2.  Kāpēc vajadzētu lasīt grāmatas?    17
5.3.  Kā lai ieinteresē jauniešus lasīt grāmatas    17
6.  PĒTĪJUMU REZULTĀTU ANALĪZE    19
  Secinājumi    27
  Izmantotie informācijas avoti    28
  Pielikumi    29
Extract

Sabiedrībā vispār pieņemts uzskats ir, ka jaunieši nelasa grāmatas. Grāmatas daudzus gadsimtus ir bijušas cilvēkiem gan izklaides veids, gan informācijas iegūšanas forma, gan emocionāls pārdzīvojums. Bet mūsdienās cilvēkiem ir iespēja grāmatas aizstāt ar citām izklaides iespējām, piemēram, internetu vai televizoru. Sabiedrībā šis temats ir kļuvis ļoti aktuāls- vai bērni, jaunieši lasa grāmatas, un ko lai dara, lai viņi lasītu grāmatas?
Zinātniski pētnieciskā darba tēma tika izvēlēta, jo pētījuma autorei patīk grāmatas, kā arī saistošs šķiet jautājums, vai šī patika pret grāmatām mīt arī citos jauniešos.
Darba mērķis ir uzzināt, vai jaunieši lasa grāmatas, kas ir par iemeslu lasīšanai vai nelasīšanai, uzzināt, kā grāmatas ietekmē cilvēkus.
Hipotēze- 21.gs. jaunieši Latvijā, kuri šobrīd iegūst vidējo izglītību, nelasa grāmatas.
Pētījumā piedalījās Madonas Valsts ģimnāzijas skolēni vecumā 16-18 gadiem.
Lai izpildītu uzdevumu un pārbaudītu hipotēzi, tika veikti šādi darba uzdevumi:
1.Teorētiskā materiāla savākšana un apkopošana, izmantojot interneta resursus, mācību literatūru, dažādu autoru publikācijas u.c.
2. Veikta anketēšana, lai noskaidrotu, vai jaunieši lasa grāmatas, kādas grāmatas viņi izvēlas lasīt un kā spēj radoši izpausties literatūrā.
3.Veikta jauniešu, kas lasa grāmatas , grāmatnīcas pārdevējas intervēšana lai noskaidrotu viņu domas par jauniešu lasīšanu mūsdienās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register