Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:795837
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJAS    3
  IEVADS    5
  IESAUKU UN NIKU TEORĒTISKS APSKATS    6
  Iesaukas    6
  Niki    10
  SOCIĀLIE PORTĀLI LATVIJĀ    12
  PĒTĪJUMS PAR NIKU UN IESAUKU LIETOŠANU JELGAVAS 1.ĢIMNĀZIJAS 10.KLAŠU SKOLĒNU VIDŪ    14
  SECINĀJUMI    22
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    24
  PIELIKUMI    25
Extract

Pasaulē dzīvo ļoti daudz cilvēku, un katram ir savs vārds. Daudzus no viņiem mājās, skolā, darbā un citās darbības vietās dēvē vēl kādā vārdā, ne tajā, kas rakstīts oficiālajos dokumentos, respektīvi, iesaukās. Iesauka ir simbols, zīme, kas radusies, pamatojoties uz kādu pazīmi, ar ko iesaukā nodēvētā persona izceļas apkārtējo vidū.
Pastiprinoties globālām pārmaiņām, arvien redzamāk ikviena skolēna ikdienā ienak modernās tehnoloģijas, it īpaši internets. Tāpat kā ikdienas dzīvē, arī virtuālajā pasaulē interneta lietotāji izvēlas sev niku, ar kuru identificējas citu lietotāju vidū.
Skolēnu iesaukas un niki atspoguļo personības savdabību, tie kalpo par vienu no integrācijas līdzekļiem citu vienaudžu vidū. Ar iesauku un niku orgiģinalitātes palīdzību, skolēns var kļūt atpazīstams un iegūt jaunus draugus.
Šī zinātniski pētnieciskā darba ietvaros autore apskata iesauku un niku lietošanu Jelgavas 1.ģimnāzijas 10.klašu skolēnu vidū. Skolēnu biežāk lietotie sociālie portāli ir draugiem.lv, face.lv, orb.lv, kuros kā viens no identifikācijas līdzekļiem ir arī niks.
Darba mērķis : Izzināt iesauku, niku izvēles pamatojumu un lietojuma biežumu.
Pētījuma objekts : Jelgavas 1.ģimnāzijas 10.b,10.m un 10.h klases skolēni.
Darba uzdevumi :
• Apskatīt teorētisko materiālu par iesaukām un nikiem
• Rakturot populārākos sociālos portālus Latvijā
• Izveidot anketas
• Aptaujāt Jelgavas 1.ģimnāzijas 10.klašu skolēnus
• Apkopot anketas
• Veikt secinājumus par anketēšanas rezultātiem

Hipotēze : Katram 10. klases skolēnam ir iesauka vai niks, ar kuru identificējas kādā no sociālajiem portāliem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register