Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853915
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Metafora – īpaša valodas kategorija    4
  Anketas pamatojums    5
  Anketēšanas apraksts    7
  Anketa    8
  Anketu apkopokums, analīze    10
  Secinājumi    16
Extract

Secinājumi
Kopumā jāsecina, ka metaforu izpratne pamatskolas vecāko klašu skolēnu vidū ir veiksmīga, taču skolēni vairums nelabprāt izmanto metaforas, lai bagātinātu savu runu, tātad izveidotu ekspresīvu, piesaistošu runu. Iespējams tas saistāms ar pamatskolas vecāko klašu skolēnu nevēlēšanos izcelies uz pārējo fona, tādējādi uztverot un arī izmantojot metaforas tikai kā tēlainās izteiksmes līdzekļus literatūras mācību stundās. Lai arī skolēni piekrīt viedoklim par spēju iedziļināties un izprast metaforu patieso jēgu, tomēr pamatskolas vecāko klašu skolēnu vidū netiek uzskatīts, ka ir nepieciešamība tās izmantot savā leksikā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1333053
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register