Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107707
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Mediji ir ceturtā vara, jo tā spēcīgi ietekmē sabiedrības viedokli dažādos jautājumos. Mediji ir informatīvais resurss politikas, ekonomikas, kultūras un sociālajai jomai. Medijus izmanto reklāmu izvietošanai, realizējot plašu tirgu.
Latvijā mūsdienās iespējams novērot globālo tendenču ienākšanu – aizvien vairāk TV, Radio un laikrakstos atspoguļo reklāmas un ziņas, kas skar pasauli globālā mērogā.
Savā esejā pievērsīšos Žana Bodrijāra mediju kritikai, salīdzinot to ar Latvijas situāciju. Bodrijārs apgalvo, ka mēs dzīvojam pasaulē, kur informācijas apjoms aizvien vairāk un vairāk palielinās, taču jēgas kļūst aizvien mazāk un mazāk. Arī Latvijā aizvien vairāk ienāk informācijas, kas skar citas valstis Eiropā, un ņemot vērā neseno Latvijas esamību PSRS sastāvā, sabiedrībai ir grūti uzņemt un atlasīt tik daudz jaunas informācijas tik īsā laika posmā – neatkarības laikā.
Jāsaka, ka informācijas lielais apjoms izvirza jautājumus par informācijas kvalitāti un cilvēka spēju atlasīt sev nepieciešamo informāciju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1124851
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register