Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Hokeja kluba "Rīgas Dinamo" snieguma ietekme uz līdzjutēju komunikāciju nacionālajā sporta portālā "Sportacentrs.com"

     

    Research Papers27 Public Relations

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143223
 
Evaluation:
Published: 03.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  TEORIJAS DAĻA   
1.1.  Sports internetā un sabiedrībā   
1.2.  Sporta notikumu auditorija   
1.2.1.  Līdzjutējs   
1.2.2.  Fanu motivācija   
1.3.  Interaktīvā komunikācija   
1.4.  Viedokļa izteikšana interneta vidē   
2.  METODOLOĢIJAS DAĻA   
2.1.  Kontentanalīze   
2.2.  Aptauja   
3.  EMPĪRIJAS DAĻA   
3.1.  Hokeja klubs „Rīgas Dinamo”   
3.1.1.  Rīgas „Dinamo” pret Hantimansijskas "Yugra"   
3.1.2.  Rīgas „Dinamo” pret Omskas „Avangard”   
3.1.3.  Rīgas „Dinamo” pret Maģnitogorskas „Metallurg”   
3.1.5.  Rīgas „Dinamo” pret Maskavas „Spartak”   
3.1.6.  Rīgas "Dinamo" pret Mitišču "Atlant”   
3.1.7.  Rīgas „Dinamo” pret Novosibirskas „Sibir”   
3.1.8.  Rīgas „Dinamo” pret Novokuzņeckas „Metallurg”   
3.1.9.  Rīgas "Dinamo" pret Habarovskas "Amur"   
3.1.10.  Rīgas „Dinamo” pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo”   
3.2.  Aptaujas rezultātu analīze   
  SECINĀJUMI   
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI   
Extract

Komunikācijas socioloģijas gala darba tēmu „Hokeja kluba „Rīgas Dinamo” snieguma ietekme uz līdzjutēju komunikāciju Nacionālajā sporta portālā „Sportacentrs.com” izvēlējāmies, jo sporta popularitāte pēdējo 20 gadu laikā ir dramatiski augusi, tāpat par neatņemamu profesionālā sporta daļu kļuvuši līdzjutēji, kas savas komandas atbalstīšanā nežēlo ne naudu, ne laiku. Fanu darbība var izpausties dažādi (klātienes spēļu un citu sporta pasākumu apmeklējums, attiecīgās atribūtikas iegāde utt.), bet šajā darbā esam nolēmuši apskatīt līdzjutējus interneta vidē.
Par pētījuma objektiem kļuva hokeja kluba Rīgas „Dinamo” līdzjutēji, kurus pētījām interneta vidē – sporta ziņu portālā „Sportacentrs.com”. Internets faniem sniedz iespēju komentēt ar sporta notikumiem saistītus rakstus un komunicēt savā starpā, izsakot viedokli par konkrētu spēli, spēlētājiem un treneriem. „Sportacentrs.com” ir viens no lielākajiem un populārākajiem sporta portāliem Latvijā, tādēļ tā ir lieliska vide pētījuma veikšanai. Portāls ir brīvi pieejams, tāpēc ar maziem līdzekļiem ļauj iegūt lielu daudzumu nepieciešamās informācijas. Savukārt Rīgas „Dinamo” ir populārākais un profesionālākais hokeja klubs Latvijā, tāpēc arī viņu panākumiem līdzi seko lielākā sabiedrības daļa, un komentāru sporta medijos netrūkst. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1324992
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register