Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165986
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SIA Staiceles papīra fabrika 2 vispārējais raksturojums
Staiceles papīrfabrikā ražoja papīru jau no 1896.gada līdz pat 1986.gadam. Tad pakāpeniski visā Latvijā un arī Staicelē papīrrūpniecība tika iznīdēta, taču papīrfabrikas telpas un ļaudis, kas tur strādāja, palika.
Pēc Staiceles papīrfabrikas privatizācijas 1995.gadā uzņēmums uzsākā ražot iepakojumu. Pirmie lielākie pasūtītāji bija kokogļu un lopbarības produktu ražotāji.
Negodprātīgas konkurences rezultātā bijā spiesti pārstrukturizēt uzņēmumu. 1999.gada.9.decembrī tika nodibināta SIA "Staiceles papīra fabrika 2", kas turpināja iesākto papīra iepakojuma ražošanu.
Iekšējie faktori ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā. Iekšējos faktorus iedala:
o mērķi (organizācijas stratēģija, uzdevumi),
o struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde),
o darbinieki (zināšanas, prasmes, iemaņas, uztvere),
o organizācijas kultūrvērtības, vadības stils,
o tehnoloģijas (iekārtas, informācijas sistēmas).
Uzņēmuma iekšēja vide nodrošina procesu, kas veic preces ražošanu vai pakalpojumu sniegšanu. Iekšējā vidē vadītājs tieši iedarbojas uz visiem notiekošajiem procesiem, šos procesus ir iespējams plānot, vadīt, kontrolēt un mainīt sev vēlamā virzienā. Iekšējie faktori ir tie, kas tieši ietekmē katra uzņēmuma darbību, jo uzņēmuma iekšējo vidi rada paši tā vadītāji ar savu pieredzi, attieksmi, uztveri. Šo faktoru neievērošana vai apzināta ignorēšana var radīt savstarpējus konfliktus un pat zaudējumus uzņēmumam. Ir jāsaprot, ka uzņēmumu veido cilvēku grupa ar kopējiem mērķiem, bet jāņem vērā, ka katram cilvēkam ir arī savi individuālie mērķi.
Mērķis: Ekonomiskais mērķi ir peļņas gūšana uzņēmumu īpašnieku labklājības nodrošināšanai, kā arī uzņēmuma tālākai attīstībai, jo lielākā peļņas daļa pēdējos gados tiek reinvestēta uzņēmuma attīstībā. Uzņēmuma vispārējie mērķi ir uzņēmuma attīstība, uzņēmuma tirgus pozīciju saglabāšana. Šo mērķu realizācijai tiek pievērsa ļoti liela uzmanība no vadības puses, pētītas gan konkurentu cenas, gan sortiments, lai varētu apsteigt konkurentus piedāvājot dažādu produkciju par cenām, kas piemērotas dažādas pirktspējas klientiem. Veidot draudzīgo apkārtējai un sabiedrībai uzņēmumu.

Sabiedriskas attiecības
SIA Staiceles papīra, ka katrā organizācijā, kura ir atkarīga no savas peļņas, sabiedriskajām attiecībām jābūt rentablām un līdz ar citām nodaļām jāveicina orga¬nizācijas konkurencspēja. Tādējādi tas, ka uzņēmējdarbības pamatā ir konkurence un peļņas imperatīvs, izvirza sabiedrisko attiecību darbam ārkārtīgi augstas prasības, un šis darbs kļūst īpaši nozīmīgs aizvien augošās uzņēmējdarbības globalizācijas apstākļos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register