Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191501
 
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču, pakalpojumu pieprasījumu. Ar reklāmu palīdzību iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, pakalpojumu, turklāt tai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci, pakalpojumu censtos iegādāties, lietot vairāk iedzīvotāju [ 1; 228. ].
Reklāma ir visur: žurnālos, televīzijā, transporta pieturās, internetā. Tā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, pārējiem – to tērēt. Daudzi to ciest nevar, citi ir ar to samierinājušies. Mūsdienās pat politika nevar pastāvēt bez reklāmas.
Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs lietojot reklāmu, var gūt fantastiskus panākumus vai ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tajā apstāklī, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.
Reklāma – kalpo tam, lai paziņotu ar dažādiem līdzekļiem (dažreiz visiem iespējamiem) paziņotu par jaunām precēm vai pakalpojumiem un viņu īpašībām, veidotu uzņēmuma tēlu, un ir virzīta uz potenciālo pircēju, par to maksā sponsors, un tā kalpo, lai virzītu viņa produkciju un idejas.
“Tele 2” priekšapmaksas sarunu kartes “Zelta zivtiņa”reklāmas medijos ir jau labu laiku. Mērķauditorija - “…šobrīd Zelta Zivtiņas tīklā ir vairāk nekā 700 000 foršu cilvēku. Katru dienu tie zvana viens otram par ļoti izdevīgiem tarifiem un sūta īsziņas tikpat kā par velti. Tiem ir savs personīgais klubs un katrs no viņiem saņem dažādus iepriecinošus bonusus. Viņiem ir par ko parunāt!….” [ 3. ]., tātad jebkuršs cilveks, kurš sevi uzskata par foršu un grib komunicet ar foršiem cilvekiem, draugiem, “Zelta zivtiņas” kluba biedriem.
“Tele 2” priekšapmaksas sarunu kartes “Zelta zivtiņa” reklāmas mērķis ir individualizēt produktu, t.i. izcelt to no apkārtējās masas savā starpā konkurējošiem pakalpojumiem, liekot ļaudīm saprast, ka šī priekšapmaksas sarunu karte ir īpaša un spēs apmierināt vienu vai otru vajadzību. (lētākas sarunas, īsziņas par 0,01LVL…utt.).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register