Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200505
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas veidi, virzieni un kanāli    7
1.1.1.  Formālā un neformālā iekšējā komunikācija    8
1.1.2.  Vertikālā un horizontālā komunikācija    9
1.1.3.  Personiskā, rakstiskā un elektroniskā iekšējā komunikācija    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas vadība uzņēmumā    13
1.3.  Iekšējā komunikācija pārmaiņu laikos    19
1.4.  Iekšējās komunikācijas tendences    22
2.  UZŅĒMUMA TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA    25
2.1.  Uzņēmuma tēlu veidojošie atribūti    27
2.2.  Uzņēmuma tēla apdraudējumi    28
3.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA KĀ UZŅĒMUMA TĒLU VEIDOJOŠS ELEMENTS    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    35
Extract

Vārds „komunikācija” ir cēlies no latīņu valodas „communis”, kas nozīmē kopīgs [28]. Komunikācija ir neatņemama jebkura cilvēka ikdienas sastāvdaļa, kas ļauj mums nodot informāciju un to saņemt. Literatūrā minētas vairākas iekšējās komunikācijas definīcijas, taču pēc autores domām, tās precīzi neraksturo iekšējās komunikācijas būtību. Līdz ar to, autore, balstoties uz portāla „Letonika” termina „komunikācija” skaidrojumu [33], izveido savu iekšējās komunikācijas definīciju - iekšējā komunikācija norit starp organizācijas pārstāvjiem un ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem. Uzņēmums un darbinieki ne tikai apmainās ar informāciju, bet arī cenšas viens otru saprast un veidot otra uztveri, domas un nodomus [5., 14].
Komunikācija ir atvērts process, „tā norisinās savā vidē - konkrētā psiholoģiskā un sociālā struktūrā. Tikai apzinoties šo kontekstu, iespējams saprast un nosūtīt informāciju. Paralēli komunikatīvajai videi, nozīmīga ir arī ziņas nosūtītāja sociālā loma (misija), psiholoģiskās pozīcijas prestižs (autoritāte)” [10., 127]. Komunikācijas procesā (sk. 1.1.att.) nozīmīga loma ir ne tikai izvēlētajam kanālam, bet arī tam, kā informācija tiek kodēta un dekodēta. Tajā pašā laikā ne mazāk svarīga ir informācijas uztveršana un interpretācija. Informācijas saņēmējam ir jābūt ne tikai labam ziņas uztvērējam, bet viņam ir jābūt arī labam klausītājam. Klausīšanās ir komunikācijas pamats, jo starp biznesa struktūrām tā vairāk balstās uz mutisko nekā uz rakstisko saziņu, pie tam izteikto vārdu iedarbīgums galvenokārt ir atkarīgs nevis no tā, kā cilvēki izsakās, bet no tā kā viņi klausās [19., 8]. Pamela Mountere uzsver, ka klausīšanās ir 50% no komunikācijas [13., 89.].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register