Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208891
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

SA darbā nepieciešams pielietot daudz kreatīvu ideju, lai šajā laikā, kad cilvēkus ir grūti ar kaut ko pārsteigt, tiktu piesaistīta uzmanība. Tādēļ dažādu darbu izstrādes procesā ideju ģenerēšana ir viens no galvenajiem sabiedrisko attiecību darbinieku uzdevumiem, lai veidotu, apspriestu un diskusiju ceļā nonāktu pie ideālā nepieciešamā varianta, kurš būtu vispiemērotākais katrai apspriestajai situācijai atsevišķi.
Tomēr jāatceras, ka veidojot sabiedriskās attiecības jāpieturas pie reāli pastāvošās situācijas, to nedrīkst pārspīlēt un uzlabot, kas saspringtā darba grafikā, jo sabiedrisko kampaņu rīkošana ir saspringts intelektuālā darba process, un pēkšņu ideju izsīkuma dēļ nemaz nav tik vienkārši – dažreiz rodas vēlme „aizņemties” idejas vai piespiest kādu atbalstīt konkrēto uzņēmumu vai tā virzīto ideju par kādu tam labvēlīgu tēmu, kaut gan tam nav reāla pamatojuma, tas tiek darīts tikai tādēļ, ka konkrētajai mērķauditorijai ir liela ietekme lēmuma atbalstīšans un idejas virzīšanas procesā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register