Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:215379
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi un ieteikumi
Bite savu tēlu ir rūpīgi veidojuši visu šo gadu garumā un viņiem ir izdevies to padarīt stabilu, nemainīgu un pozitīvu. Uzskatu, ka viņu panākumu atslēga ir atšķirība, citādāka pieeja mārketingam, reklāmai un komunikācijai.
Aplūkojot 3 Latvijā populārāko sociālo tīklu Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com Bites lapas secinu, ka pirmā vieta ir likta komunikācijai Twitterī. Šajā sociālajā tīklā viņi komunicē pastiprināti, dienā velta ap pussimts tvītu, atbildot gan uz dažādām problēmām, gan ieteikumiem vai vienkārši sekotāju domām. Twitter zīmolu topā Bite ieņem godpilno 2. vietu. Facebook.com lapā Bitei var sekot gan latviešu, gan krievu auditorija, jo tur viņi savu saturu veido abās valodās. Facebook.com komunikācija noris, taču tur vairāk uzsvars tiek likts uz klientu iesaisti (aptaujas), informēšanu (jauni tarifu plāni) un izklaidi (interesantas fotogrāfijas, videomateriāli). Draugiem.lv lapa atšķiras ar to, ka viņu izveidojuši Bites fani. Līdz ar to lapā atrodams vairāk informējošs un izklaidējošs saturs nekā atbildes uz dažādiem ar Biti saistītiem jautājumiem.
Uzskatu, ka Bite ir ļoti veiksmīgi izvēlējusies komunikācijas pieejas katrā no minētajiem sociālajiem tīkliem, liekot saturam un komunikācijai atšķirties nevis pārklāties.
Aptauja izvērtās interesanta ar to, ka lielākā daļa no respondentiem nebija Bites klienti, bet citu mobilo operatoru lietotāji, tāpēc mazāk varēja izvērtēt Bites komunikāciju sociālajos tīklos, bet labāk izprast pašu Bites radīto tēlu.
Ikdienā vairāk vai mazāk visi respondenti saskarās ar dažādām reklāmām, tajā skaitā Bites, tāpēc domāju, ka tieši tamdēļ aptaujātie atcerējās gan to kāds ir Bites sauklis, gan logo krāsu. Interesanti, ka tikai piektā daļa no respondentiem sekoja Bitei kādā no sociālajiem tīkliem. Parasti visi seko visiem, vajadzīgs tas ir vai nē, taču, manuprāt, kas attiecas uz mobilo sakaru operatoriem vai kādiem citiem pakalpojumu sniedzējiem, tad cilvēki cenšas būt lojāli. Kas attiecās uz komunikācijas biežumu, tad lielākā daļa aptaujāto atzīst, ka komunikācija viņprāt ir bieža, vairākas reizes dienā. Šķiet savādi, ka lielākā daļa respondentu, kuri pirms tam atzina, ka Bitei neseko sociālajos tīklos, novērtēja Bites komunikāciju sociālajos tīklos kā biežu. Iespējams, viņi paļāvās uz savām izjutām, iespējams atbildēja tā tāpēc, ka Bite sevi pozicionējusi kā komunikablu operatoru, kurš neko neslēpj.
Aptaujā tālāk sekojošie antonīmu pāri apstiprināja to, ka Bite krietni vairāk tiek saistīta ar pozitīvāko no antonīmu pāriem. Piemēram, atvērta, draudzīga, atšķirīga, orģināla, izpalīdzīga, pamanāma un populāra kompānija. Uzskatu, ka tas ir Bites pozicionētā tēla nopelns. Lai arī lielākajai daļai aptaujāto bija citi mobilo sakaru operatori, viņi nebaidījās Biti vērtēt ļoti pozitīvi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1328277
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register