Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222805
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.1.  Kampaņas situācijas analīze    2
1.2.  Kampaņas mērķa un uzdevumu analīze    2
1.3.  Kampaņas mērķa auditoriju analīze    4
1.4.  Kampaņas galvenā vēstījumu analīze    4
1.5.  Komunikācijas stratēģijas un taktikas analīze    5
1.6.  Kampaņas rezultātu analīze    6
2.  Patstāvīgs pētījums par analizētās kampaņas rezultātiem    7
  Kopsavilkums    22
  Literatūras saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Kampaņas situācijas (problēmas) analīze
Pētījumam” Skolas piens” tika veikta situācijas (problēmas) analīze.
Situācijas analīze ir tāda, ka līdz 2005. gada septembrim kampaņā ”Skolas piens” iesaistījās tikai 14 izglītības iestādes, neskatoties uz to, ka Latvijā ir 993 vispārizglītojošās mācību iestādes.
Pētījums ir atbilstošs situācijas analīzei, jo mēs mēģinām noskaidrot skolēnu viedokli par pienu, veicināt skolēnu izpratni par piena produktu lietošanas nozīmīgumu.
Pētījums tika balstīts uz 2004. gada veikto pētījumu, kuru veica uzņēmums ”Latvijas fakti”. Līdz ar to Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība nolēma turpināt iesākto sadarbību un, izmantojot ES atbalsta programmu, veikt pētījumu, kura mērķis bija noskaidrot vai ir mainījusies skolu direktoru attieksme pret kampaņu ”Skolas piens”.
Kampaņas mērķa un uzdevumu analīze
„Katru reizi, veidojot uzdevumus plānu nepieciešams novērtēt, kas ritēs pēc plāna, bet kur var rasties sarežģījumi. Pat šo problēmu vienkārša apspriešana var palīdzēt piefiksēt slikto plānu un atteikties no šo uzdevumu plāna, kamēr tie nav īstenoti”. [4,174]
Kad tiek plānoti uzdevumi, lai sasniegtu mērķus, kārtīgi jāpiedomā, kuri būs tie efektīvākie un jāņem vērā arī laiks, vai ir iespējams paveikt kādu uzdevumu noteiktā laikā, kamēr kampaņas nav beigusies.
Kampaņas ”Skolas piens” mērķis bija iesaistīt skolas piedalīties kampaņā un rosināt skolēnus uzturā vairāk lietot piena produktus. Viens no kampaņas uzdevumiem bija sagatavot un izplatīt skolās mācību līdzekli „Runča Pienapunča grāmata”. Grāmata tika domāta sākumskolas skolēniem. Grāmatas mērķis - sekmēt skolēnu izpratni par veselīga dzīvesveida nozīmi, veicināt pozitīvu attieksmi pret pienu un piena produktu lietošanu uzturā.
Mērķis ir sasniedzams un ir skaidri rezultāti, ko kampaņas organizatori vēlas panākt - veicināt skolēnos pozitīvu attieksmi pret pienu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register