Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281324
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Iekšējās komunikācijas teorētiskais apraksts    8
1.1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens    8
1.2.  Iekšējās komunikācijas kanāli    14
2.  Motivācijas teorētiskais apraksts    20
2.1.  Motivācijas jēdziens un veidi    20
2.2.  Iekšējās komunikācijas nozīme darbinieku motivēšanā    27
3.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā SIA „VIGO & KO A”    32
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    32
3.2.  Pētījumu metodoloģija    34
3.3.  Intervija ar veikala vadītāju Intu Puduli    36
3.4.  Iekšējās komunikācijas un motivācijas uzņēmumā VIGO & KO A” aptaujas anketa    40
3.5.  SIA „VIGO & KO A” darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas    59
  Secinājumi    62
  Priekšlikumi    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
  PIELIKUMI    67
Extract

Secinājumi
1. Komunikācija starp darbiniekiem uzņēmumā SIA „VIGO & KO A” tiek vērtēta augstāk, nekā komunikācija ar tiešajiem vadītājiem.
2. Uzņēmumā tiek izmantoti kā primārie tā sekundārie iekšējās komunikācijas līdzekļi, primārajiem, izvirzoties priekšplānā.
3. Uzņēmumā „VIGO & KO A” nav attīstīta vertikālā komunikācija, turklāt iekšējā komunikācija bieži vien ir bez atgriezeniskās saites.
4. Uzņēmuma darbinieki priekšroku dod tādiem iekšējās komunikācijas līdzekļiem, kā tiešajai komunikācijai ar kolēģiem un elektroniskajai komunikācijai. Savukārt, vadītāji labprātāk izmanto rakstisko komunikāciju.
5. 75 % aptaujāto darbinieku atzīst, ka viņiem ir skaidri savi tiešie darba pienākumi, kas ir labs iekšejās komunikācijas rādītājs.
6. SIA „VIGO & KO A” nerīko speciālos pasākumus, kas ir efektīvs iekšējās komunikācijas instruments darbinieku motivēšanai.
7. 80% darbinieku nav informēti par uzņēmuma stratēģiju un mērķiem. Tas ir slikts rādītājs, novērtējot iekšējo komunikāciju uzņēmumā, jo kopīgie mērķi veicina darbinieku aizrautību, uzticēšanos un inovatīvu darba vidi.
8. Uzņēmuma vadība neuzklausa darbinieku priekšlikumus, kā arī neizsaka atzinību par labi padarītu darbu, kas ir slikts rādītājs, novērtējot iekšējo komunikāciju kā motivācijas veidojošu faktoru.
9. Neviens no aptaujātajiem darbiniekiem nav informēts par karjeras un izaugsmes iespējām uzņēmumā.
10. Uzņēmuma SIA „VIGO & KO A” darbinieki savā darbā jūt pārslodzi un norāda uz brīvā laika trūkumu. Tas rada darbinieku demotivāciju.
11. Apkopojot pētījumā iegūto informāciju, autore secina, ka iekšējā komunikācija neveicina uzņēmuma SIA „VIGO & KO A” darbinieku motivēšanu, jo darbinieki nav apmierināti ar iekšējās komunikācijas procesiem uzņēmumā. Kā arī, vadītāju izmantotie iekšējās komunikācijas līdzekļi un metodes neveido sistematizētu, nepārtrauktu procesu, un darbinieki netiek motivēti ilgtermiņā.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumam jāizveido konti sociālajos tīklos, vai arī jāuzlabo esošā mājas lapa, lai tā kalpo arī kā komunikācijas līdzeklis starp darbiniekiem un vadību un satur darbiniekiem interesējošu informāciju, kā arī ieteikumu, diskusiju un jaunumu forumus.
2. Jāizveido iekšējā avīze, kurai jāiznāk reizi pusgadā. Tā saturētu informāciju par kolēģiem (vārdadienas, dzimšanas dienas, darba stāžs, jaunie kolēģi, kolēģu foto, apraksti), svarīgākajiem notikumiem uzņēmumā, tuvākajiem vadības plāniem un iecerēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register