Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330011
 
Evaluation:
Published: 16.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbinieku attiecību nozīme uzņēmumā    4
1.1.  Darbinieku attiecību veidošana    5
2.  Komunikācija uzņēmumā    6
2.1.  Iekšējās komunikācijas veidi    7
2.2.  Sekas, kas rodas, ja netiek pielietota pilnvērtīga iekšējā komunikācija    8
3.  Konflikti darbinieku starpā    9
3.1.  Konfliktu veidi    9
3.2.  Konfliktu cēloņi    9
3.3.  Konstruktīva konflikta risināšana    10
3.3.1.  Uzbrukums vai bēgšana    11
3.3.2.  Veiksmīga konflikta risināšana    12
3.4.  Konfliktu novēršana    14
4.  Darbinieku attiecības biedrībā „Avantis”    14
4.1.  Metodes datu apstrādāšanai    14
4.3.  Darbinieku attiecību pilnveidošanas iespējas biedrībā „Avantis”    18
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    22
Extract

Secinājumi
1. Biedrības „Avantis” kolektīvs neformālā pasākumā kopā sanāk apmēram 1 reizi gadā, bet projektu vadītāji tiekas biežāk, jo anketā atzīmēja, ka tiekoties apmēram 5 reizes gadā.
2. Biedrības „Avantis” darbiniekiem reti izdodas uzslavēt kolēģus par labi padarītu darbu, kas varētu motivēt viņus strādāt labāk. Tajā pašā laikā gandrīz katram no viņiem uzslavas ir svarīgas un 3 respondenti atzīst, ka tās stimulētu viņus labāk paveikt nākamos darbus. Var secināt, ka kolektīvā strādājošie darbinieki nesaņemot cerēto uzslavu, var ieslīgt depresijā, justies nenovērtēti vai veidot konfliktsituācijas, jo netiek apmierinātas viņu vēlmes.
3. Biedrībā „Avantis” haotiski izplatās informācija bez kanāla adresāta vai darba uzdevuma. Personas, kas iegūst haotisku informāciju, bieži vien nezina ko iesākt un tas traucē koncentrēties tiešajiem darba pienākumiem.
4. Biedrībā „Avantis” komunikācija ir vairāk efektīva, nekā neefektīva, jo no 5 darbinieiem 4 atbildēja, ka gan formālā, gan neformālā komunikācija veiksmīgi tiek apvienota ikdienā.
5. Konfliktiem ir maz izredžu attīstīties tādos uzņēmumos, kur notiek regulāra informācijas apmaiņa, valda atklātība, galvenais mērķis ir savstarpēja uzticēšanās un kur visiem darbiniekiem ir vienādi noteikumi.
6. Cilvēks, kurš nerisina konfliktus, ietiepīgi turoties pie sava viedokļa vai pat izdarot spiedienu uz citiem, jau nākamajā konfliktsituācijā cietīs pats. Attīstīties tālāk ļaus spēja veidot savstarpējas attiecības un pieņemt kompromisus.
7. Komunikācija visefektīvākā ir tikai tad, ja uzņēmums spēj apvienot vienlīdz labi gan formālo komunikāciju (sanāksmes, sapulces, lietišķas tikšanās), gan neformālo komunikāciju (pusdienu pārtraukumi, pārgājieni, neformālas sarunas, baumas).
8. Hipotēze pierādījās. Priekš pavisam veiksmīgām darbinieku attiecībām vajadzētu veidot biežāk neformālus pasākumus, regulāras darba apspriedes un sapulces, bet kopumā darba kolektīvs ir atvērts, darboties gribošs un ar labām savstarpējām un draudzīgām attiecībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1246923
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register