Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361068
 
Evaluation:
Published: 23.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Telekomunikāciju kompānija Bite    5
1.1.  Bite Twitter konta aktivitāšu atspoguļojums Internetā    8
1.2.  Internets kā medijs    9
1.3.  Sociālie tīkli    12
1.3.1.  Draugiem.lv    12
1.3.2.  Twitter.com    12
1.3.3.  Facebook.com    13
1.4.  Attieksme, tās veidošanās un funkcijas    13
1.5.  Komunikācijas teorija    15
2.  Anketas analīze    17
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    17
2.2.  Anketas jautājumu pamatojums    17
2.4.  Rezultātu analīzes metodes    24
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
  Pielikums    31
Extract

Secinājumi
1. Telekomunikāciju kompānija Bite aktīvi darbojas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook.com un Twitter.com.
2. Respondenti Bite profilu sociālajos tīklos apmeklē reti- 47 respondenti Bite profilu apmeklē retāk kā 2-3x mēnesī un 23 apmeklē 2-3x mēnesī.
3. Visbiežāk respondenti apmeklē Bite profilu, lai uzzinātu jaunākās aktualitātes- 41 respondents.
4. Kā vispopulārāko no sociālajiem tīkliem, kuros tiek apmeklēts Bite profils tiek atzīts Draugiem.lv- 38 respondenti, portālu Twitter.com atzīmēja 14 respondenti un portālu Facebook- 13.
5. Informācijas kvalitāte Bite profilos tiek novērtēta kā apmierinoša- 51 respondents un drīzāk apmierinoši ir atzīmējuši 28 respondenti.
6. Informācija Bite profilos tiek atzīta kā īsa un konkrēta- 40% respondentu.
7. Respondenti atzīst, ka Bite profils ir viegli atrodams visos sociālajos portālos-48,6% respondentu.
8. Hipotēze ir apstiprinājusies daļēji, jo cilvēki atzinīgi piekrīt pozitīvajiem apgalvojumiem par Bite profilu un augsti vērtē to kvalitāti, taču šos profilus apmeklē ļoti reti un neinteresējās par tiem.

Priekšlikumi
1. Bite aktivitāte sociālajos tīklos ir liela, arī informācijas kvalitāti tajos cilvēki atzinīgi novērtē, tomēr vajadzētu piedomāt pie tā, lai pēc iespējas vairāk cilvēki tām sekotu un interesētos par tām.
2. Tā kā visaktīvākā Bite komunikācija ar klientiem notiek Twitter kontā, tai būtu lielāka uzmanība jāpievērš pārējiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Draugiem.lv un Facebook.com.
3. Lai cilvēki atzinīgi novērtē Bite komunikāciju sociālajos tīklos, pagaidām tas tiek atzīmēts tikai blogos, kompānijai vajadzētu parūpēties par to, lai šie atzinīgie vārdi izskanētu plašsaziņas līdzekļos, piemēram, televīzijā vai ziņu portālā Delfi.lv.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1332526
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register