Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397237
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Iekšējās komunikācijas teorētiskās nostādnes    9
1.1.  Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas uzdevumi un funkcijas    16
1.3.  Iekšējās komunikācijas kanāli, instrumenti    18
2.  Darbinieku lojalitātes teorētiskie aspekti    25
2.1.  Lojalitātes jēdziens    25
2.2.  Darbinieku lojalitāte uzņēmumam    31
2.3.  Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus    33
3.  AS „Swedbank” raksturojums    38
3.1.  AS „Swedbank” darbības raksturojums un struktūra    40
3.2.  AS „Swedbank” iekšējās komunikācijas veidošanas principi un instrumenti    42
4.  Iekšējās komunikācijas instrumentu pilnveidošanas iespējas AS „Swedbank” darbinieku lojalitātes veidošanā    62
  Secinājumi    66
  Priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  PIELIKUMI    72
Extract

Secinājumi
1. AS „Swedbank” ir finanšu organizācija, kuras servisa kvalitāti garantē profesionāli un kvalificēti darbinieki. Organizētais ikdienas darbs un veiksmīgā bankas struktūrvienību sadarbība ir pamats veiksmīgai iekšējai komunikācijai.
2. AS „Swedbank” Tukuma filiāles vadība ir atvērta, ar iniciatīvu piedāvājumu jauniem priekšlikumiem un pozitīvām pārmaiņām.
3. Viens no aspektiem veiksmīga mikroklimata veidošanai ir uzņēmuma iekšējā komunikācija. AS „Swedbank ”Tukuma filiāles kolektīvs ir ļoti saliedēts, draudzīgs un atsaucīgs, neviens darbinieks neatteiks palīdzēt otram.
4. Sapulces ir labākais veids kā apmainīties ar informāciju un būt kopā vienā laikā, darbinieki ir aktīvāki ar ideju un plānu ģenerēšanu, kā rezultātā rodas vairāk priekšlikumi.
5. Pārrunas veicina savstarpējo sapratni, kā arī uzlabo iekšējo komunikāciju, ja ne visa uzņēmuma ietvaros, tad noteikti kolektīvā kopumā.
6. Darba autore uzskata, ka bankā pastāv ļoti laba saikne starp vadību un darbiniekiem. Darbiniekiem ir skaidrs bankas kopējais mērķis un bankas darbinieki apzinās, cik svarīga ir pašatdeve mērķu sasniegšanā.
7. Pareiza uzdevumu deleģēšana darbiniekiem ir motivējošs pasākums kolektīva sekmīgai iekšējai komunikācijai un to pilnveidošana sniedz darbiniekiem pārliecību, drošību un vēlmi iesaistīties jaunos projektos.
8. Darbinieka vidējais darba stāžs AS „Swedbank” Tukuma filiālē ir desmit gadi, līdz ar to var secināt, ka lojalitāte ir pietiekami augstā līmenī.
9. Tukuma filiāles darbinieki ir zinoši un kompetenti bankas pakalpojumos un piedāvājumos, jo arī ārpus bankas notiek nepārtraukta komunicēšanās gan draugiem, gan radiem, gan paziņām, tuviniekiem, kolēģiem, kaimiņiem. Tas ir būtisks saziņas līdzeklis, neizsmeļams informācijas avots.
10. Darba autore uzskata, ka AS „Swedbank” Tukuma filiālē tiek pielietoti pietiekami daudz iekšējās komunikācijas instrumenti, kā, piemēram, bankas iekšējā avīze. Bankas iekšējā uzņēmuma avīze ir ne tik vien nozīmīgs un efektīvs informācijas nodošanas un informācijas avots darbiniekiem, bet arī veicina darbinieku lojalitāti uzņēmumam.
11. Pasākumu organizēšana ir viens no efektīgākajiem sabiedrisko attiecību elementiem, jo maksimāli spēj sasniegt mērķauditoriju, līdz ar to radot spēcīgas emocionālās izjūtas un veidojot piederības sajūtu noteiktai sabiedrības grupai, kā arī cilvēkiem rodas lielāks ticamības faktors.

Priekšlikumi
1. Komunikācijas uzlabošanai, kolektīvam vismaz reizi nedēļā jādalās idejās ar kolēģiem no citām filiālēm un struktūrvienībām, kā arī labprāt jāpieņem padomus un ierosinājumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register