Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406514
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TERMINU SKAIDROJUMS    5
  LITERATŪRAS PĀRSKATS    6
1.  MĀRKETINGA UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU INTEGRĀCIJA    6
1.1.  Sabiedriskās attiecības kā mārketinga sastāvdaļa    6
1.2.  Sabiedriskās attiecības un mārketings kā patstāvīgas sfēras    8
1.3.  Integrētā mārketinga komunikācija    12
2.  PARTIZĀŅU MĀRKETINGA UN PARTIZĀŅU SABIEDRISKO ATTIECĪBU ATTĪSTĪBA    13
2.1.  Partizāņu mārketinga vēsture    14
2.2.  Partizāņu mārketinga īstenošana    17
2.3.  Partizāņu sabiedrisko attiecību attīstība    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    24
Extract

Rezumējot literatūras pārskatā iekļautos jautājumus, var secināt, ka straujā attīstības un pārmaiņu procesā sabiedriskās attiecības un mārketings arvien vairāk tiek diversificēti dažādos virzienos, visbiežāk saglabājot uzskatu, ka sabiedriskās attiecības ir mārketinga sastāvdaļa. Integrētā mārketinga komunikācijā gan sabiedriskās attiecības tiek nostādītas līdzvērtīgā pozīcijā ar mārketingu, pat ja jēdzieniski tās abu sfēru apvienojums tiek pakārtots zem „mārketinga komunikācijām”.
Viens no būtiskākajiem mārketinga un sabiedrisko attiecību integrācijas iemesliem ir resursu ierobežotības problēma. Apvienojot divas sfēras kopējam budžetam un zem relevantiem mērķiem, organizācija spēj efektīvāk izmantot esošos finansiālos un cilvēk- resursus, tādejādi īstenotās mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes parasti ir efektīvākas. Resursu efektīva sadale īpaši svarīga mazajiem uzņēmumiem un bezpeļņas organizācijām, kuriem ir salīdzinoši grūti konkurēt ar milzīgām, starptautiskām korporācijām un uzņēmumiem mārketinga un sabiedrisko attiecību darbībā.
Līdztekus resursu sadalījumam kā organizācijas mērķu sasniegšanas ietekmējošiem faktoriem, mārketinga un sabiedrisko attiecību vide un darbības virzieni kļūst arvien daudzveidīgāki informācijas tehnoloģiju iespaidā, piedāvājot daudzus jaunus komunikāciju risinājumus.
Lai atvieglotu mazo uzņēmumu un bezpeļņas organizāciju mārketinga un sabiedrisko attiecību konkurētspēju, Levinsons un Levine attīstījuši teoriju par partizāņu mārketingu un partizāņu sabiedriskajām attiecībām, kā speciālu stratēģiju, kas balstīta radošas pieejas īstenošanā jebkurā mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātē, galvenokārt investējot laiku un enerģiju idejas radīšanā un komunikācijas procesā, nevis finansiālu resursu ieguldīšanu to pašu mērķu sasniegšanā.
Tā kā partizāņu sabiedrisko attiecību jēdziens un Levina piedāvātā Tifānijas teorija kā galvenā taktika, idejiski balstīta Levinsona partizāņu mārketinga teorijā, būtiskas atšķirības starp partizāņu mārketinga un partizāņu sabiedriskajām attiecībām nepastāv. Būtiskākie stratēģijas elementi abās sfērās ir komunikācija un ilgtermiņa attiecību veidošana ar esošajiem klientiem, un daudzveidīgu radošu risinājumu meklēšana, kas veicinātu esošo klientu lojalitāti un piesaistītu potenciālos patērētājus, ar maksimāli zemiem finansiālajiem izdevumiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register