Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409773
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Teorētiskais pamatojums sabiedrisko attiecību veidošanai valsts iestādē    6
1.1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    6
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķis    7
1.3.  Sabiedrisko attiecību funkcijas    9
1.4.  Sabiedrisko attiecību mērķauditorijas    10
1.5.  Sabiedrisko attiecību metodes un informācijas kanāli    12
1.5.1.  Masu saziņas līdzekļi    13
1.5.2.  Brošūras un bukleti    15
1.6.  Kopsavilkums    15
2.  Praktiskā daļa. Valsts meža dienesta sabiedrisko attiecību veidošanas analīze    17
2.1.  Valsts meža dienests    17
2.1.1.  Valsts meža dienesta funkcijas    17
2.1.2.  Valsts meža dienesta struktūra    18
2.2.  Sabiedrisko attiecību organizācija Valsts meža dienestā    19
2.2.1.  Valsts meža dienesta sabiedrisko attiecību mērķi    20
2.2.2.  Sabiedrisko attiecību funkcijas Valsts meža dienestā    22
2.2.3.  Sabiedrisko attiecību mērķauditorijas Valsts meža dienestā    23
2.2.4.  Valsts meža dienesta sabiedrisko attiecību metodes    24
2.2.5.  Kopsavilkums par VMD sabiedrisko attiecību darba organizāciju    27
2.3.  Sabiedrisko attiecību veidošanas pasākuma „Meža dienas 2006” apraksts un analīze    27
2.3.1.  Sabiedrisko attiecību veidošanas pasākuma „Meža dienas” mērķis un mērķauditorijas    28
2.3.2.  Sabiedrisko attiecību metodes un „Meža dienu” pasākumi    29
2.3.3.  Mērķauditoriju atsaucība „Meža dienās”.    32
2.3.4.  Valsts meža dienesta darbinieku viedoklis par „Meža dienām”    34
2.3.5.  Kopsavilkums par VMD pasākumu „Meža dienas”    39
  Secinājumi    41
  Priekšlikumi    42
  Nobeigums    43
Extract

Sabiedriskās attiecības Latvijā ir salīdzinoši jauna, aktuāla un perspektīva joma. Pēdējo desmit gadu laikā labu sabiedrisko attiecību veidošanas un uzturēšanas nozīme ir strauji pieaugusi, par ko liecina jaunu uzņēmumu rašanās, kas nodarbojas ar sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu un konsultēšanu.
Arī valsts iestādēm jādomā par sabiedrisko attiecību veidošanu un sava tēla nešanu sabiedrībā tā, lai to funkcijas, pienākumi un atbildība sabiedrībai būtu saprotami.
Valsts meža dienests (turpmāk tekstā VMD) ir valsts izveidota institūcija ar specifiskām funkcijām, kas darbojas visā Latvijas teritorijā. Tāpat kā visā Latvijā arī VMD sabiedrisko attiecību veidošana ir salīdzinoši jauna sfēra, kas jāapgūst un pēc iespējas labāk jārealizē.
Sabiedrisko attiecību veidošanai un uzturēšanai valsts iestādē ir sava specifika un šī darba mērķis ir:
Izpētīt un izanalizēt sabiedrisko attiecību veidošanas specifiku VMD.
Lai sasniegtu darba mērķi izvirzīti šādi uzdevumi:
1)Iepazīties ar teorētisko literatūru par sabiedrisko attiecību veidošanu, uzturēšanu un specifiku valsts iestādē;
2) Izpētīt VMD sabiedrisko attiecību veidošanas specifiku balstoties uz ikgadējā pasākuma “Meža dienas” rīkošanas tradīcijām;
3)Izdarīt secinājumus par VMD sabiedrisko attiecību veidošanas specifiku un sniegt priekšlikumus sabiedrisko attiecību uzlabošanai.
Pētījuma priekšmets:
VMD sabiedrisko attiecību veidošanas specifika.
Pētījuma objekts:
VMD organizētais ikgadējais pasākums “Meža dienas”, kā sabiedrību izglītojošs un informējošs pasākums par VMD.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register