Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446498
 
Evaluation:
Published: 17.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas izmaiņu reģistrs    3
2.  Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas kontrolēto kopiju turētāji    3
3.  Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas lietošana    3
3.1.  Vispārīgs apraksts    3
3.2.  Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas lietošanas kārtība    4
3.3.  Izmaiņas    4
3.4.  Apstiprinājums    4
3.5.  Paskaidrojumi un definīcijas    5
4.  Organizācijas kvalitātes politika un mērķi    5
4.1.  Kvalitātes politika    5
4.2.  Mērķi    5
4.3.  Pamatprincipi politikas un mērķu īstenošanā    5
4.4.  Mērķi, uzdevumi un rīcības programmas    6
5.  Organizācija    6
5.1.  Vispārīgs apraksts    6
5.2.  Organizatoriskā struktūra    6
5.3.  Organizācijas Kvalitātes vadības sistēmas darbības joma    6
6.  Atbildība, pilnvaras un pienākumi    6
6.1.  Organizācijas vadības atbildība un pienākumi    6
6.2.  Kvalitātes vadītāja atbildība un pienākumi    7
6.3.  Struktūrvienību vadītāju atbildība un pienākumi    7
6.4.  Organizācijas darbinieku atbildība un pienākumi    7
7.  Procesu vadība    8
8.  Kvalitātes vadības sistēmas apraksts    8
8.1.  Kvalitātes vadības sistēmas struktūra un dokumentācija    9
8.2.  Kvalitātes nodrošināšana un sistēmas pilnveidošana    10
8.3.  Augstākās vadības pārstāvis    11
9.  Kvalitātes vadības sistēmas atbilstība ISO 9001:2000 standarta prasībām    11
10.  Iekšējā komunikācija    14
11.  Infrastruktūra un darba vide    14
12.  Klienta īpašums    14
13.  Kvalitātes vadības sistēmas efektivitātes mērīšana    15
Extract

3. Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas lietošana
3.1. Vispārīgs apraksts
Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmata izstrādāta pamatojoties uz starptautisko standartu LVS EN ISO 9001:2000 „Kvalitātes vadības sistēmas. Prasības”(turpmāk tekstā – Standarts).
Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmata raksturo organizācijas Kvalitātes vadības sistēmu visās organizācijas struktūrvienībās un ir saistoša visiem tās darbiniekiem.
Visām organizācijas struktūrvienībām ir jāsniedz savs ieguldījums kvalitātes vadības politikas īstenošanā un kvalitātes mērķu sasniegšanā atbilstoši kvalitātes politikai un mērķiem.
Katram darbiniekam ir tiesības un pienākums pieprasīt novērst apstākļus, kas kādā no darbības procesiem traucē sasniegt atbilstošu kvalitātes līmeni.
Katram darbiniekam savu pilnvaru un kompetences ietvaros ir pienākums nepārtraukti uzlabot un pilnveidot veicamo darbu un procesu kvalitāti.
Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmata paredzēta iekšējām organizācijas vajadzībām. Kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmatas mērķis ir rakstiski izskaidrot kvalitātes vadības sistēmu organizācijas darbiniekiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,77 €
Work pack Nr. 1244785
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register