Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:460162
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Katrā darbā, ko cilvēks veic ir plāns, pēc kura viņš vadās, lai sasniegtu pēc iespējas labākus rezultātus. Katram uzņēmumam ir mērķi, kā parādīt sevi, pierādīt sevi sabiedrībā, informēt par savu darbību. Arī sabiedriskajās attiecības ir izstrādāti modeļi, pēc kuriem vadoties var veikt labi organizētu darbu attiecīgi savā jomā.
Dž. Grunings un T. Hants ir izveidojuši četrus sabiedrisko attiecību modeļus – publicitātes veidošanas modelis, sabiedrības informēšanas modelis, divpusējais asimetriskais modelis un divpusējais simetriskais modelis, kas tiek izmantoti sabiedriskajās attiecībās. Katrs no šiem modeļiem parāda, kā sabiedrisko attiecību darbinieki veido savu darbu un kādi ir viņu mērķi darba īstenošanai.
Publicitātes modelis ir vienvirziena saskarsmes modelis. Tas ir radies 19. gs beigās. Sabiedrisko attiecību (turpmāk SA) nodaļas pielietojot šo modeli, lai propagandētu kādu ideju. Šajā modelī ir pieļaujams, ka informācija var būt arī nepatiesa. Strādājot ar šo modeli tiek veikti maz pētījumu, tādi pat tiek neveikti. Mūsdienās šis modelis tiek izmantots tādās jomās, kas saistītas ar sportu, teātri, kā arī, produkta noieta veicināšanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register