Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:532333
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  Abstract    3
  IEVADS    6
  LABDARĪBA UN TĀS IZPAUSMES VEIDI    8
  Labdarības skaidrojums un tās vēsturiskais aspekts    8
  Labdarība kā viena no sociāli atbildīgu uzņēmumu raksturojošām izpausmēm    8
  Labdarības pasākuma „Labestības diena” attīstītājs – Latvijas Neatkarīgā Televīzija    13
  „Labestības diena” – palīdzības diena slimajiem bērniem    18
  „LABESTĪBAS DIENAS” NOVĒRTĒJUMS UN TĀ IEGŪŠANAI PIELIETOTĀS IZPĒTES METODES    22
  No komunikatora puses    22
  No auditorijas puses    25
  „Labestības dienas” novērtējumu no komunikatora un auditorijas puses salīdzinājums    29
  SECINĀJUMI UN REZULTĀTI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    34
  PIELIKUMI    36
Extract

Savā ikdienā arvien biežāk sastopamies ar jēdzienu labdarība, kā arī ar lūgumiem finansiāli atbalstīt kādu labdarības aktivitāti. Turklāt, šī sabiedrībā valdošā aktualitāte aizvien biežāk uzskatāmi nonāk arī uzņēmumu redzeslokā, kļūstot par pamatu uzņēmumu labdarības iniciatīvai, kas ne tikai sniedz ieguldījumu sabiedrības problēmu risināšana, bet arī, iespējams, sekmē uzņēmuma kā sociāli atbildīga sabiedrības kopienas dalībnieka reputāciju. Šī akadēmiskā kursa darba mērķis ir apskatīt labdarību kā vienu no būtiskākajiem uzņēmuma LNT sociālās atbildības paudējiem, kā arī uzņēmuma sociālās ietekmes iespējamību labdarības veicināšanas kontekstā.
Lai gūtu nepieciešamo informāciju, jānoskaidro:
sabiedrības attieksmi pret labdarību un labdarības akcijām;
attieksmi pret konkrēto LNT rīkoto labdarības kampaņu „Labestības diena”;
kāds ir reālais ieguvums sabiedrībai no akcijas „Labestības diena”;
kādi ir izvirzītie mērķi pasākumam „Labestības diena” no LNT puses;
kādi ir LNT ieguvumi no pasākuma „Labestības diena”.
Darbā paredzēts pārbaudīt hipotēzi: labdarības akcijas pozicionējums, proti, sauklis "Kopā mēs to varam" veicina kopienas idejas asimilēšanu/pieņemšanu sabiedrībā, īpaši jauniešu vidū.
Izmantojot teorētisko bāzi par labdarību kā sociāli atbildīga uzņēmuma raksturojošu pazīmi, tiks apskatīts konkrētais gadījums – LNT iesaistīšanās sabiedrībai nepieciešamo jautājumu risināšanā, veidojot pasākumus „Labestības diena”.
Lai novērtētu pasākumu no komunikatora puses, paredzēts pielietot strukturēto interviju ar pirmās „Labestības dienas” producentu un pašreizējo LNT radošo direktoru Niku Volmāru. Tāpat, ņemot vērā, ka 2008. gada pasākums bija otrais pēc skaita, tiks salīdzināti televīzijas reitingi, kuri atspoguļo datus par abiem akcijas norises gadiem.
Iegūt informāciju par auditorijas attieksmi pret labdarības aktivitātēm un konkrēto LNT projektu „Labestības diena” paredzēts ar anketēšanas palīdzību, veicot pilotpētījumu dažādās vecuma grupās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1312166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register